به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد حسن اوحدی گفت: طبق جدول زمانبندی مندرج در شیوهنامه سفارش و توزیع کتب درسی سال تحصیلی ۴۰۳ - ۴۰۴، از دهم شهریور امکان صدور حواله سیستمی و تحویل کتب درسی به مدارس ابتدایی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی فعال شد.
اوحدی اظهار کرد: به مدیران محترم مدارس تاکید میشود کتب درسی در فضای ایمن و استاندارد نگهداری شود تاهیچ آسیبی نبینند و طبق شیوه نامه از تاریخ ۲۴ تا ۳۱شهریور، در اختیار دانشآموزان قرار گیرد.
کارشناس مسئول توزیع کتب درسی آموزش و پرورش استان کهگیلویهوبویراحمد با بیان اینکه پس از ثبت اطلاعات دانشآموزان در سامانه سیدا توسط مدرسه و تغییر وضعیت ثبتنام به قطعی، امکان ثبت سفارش کتابهای درسی وجود دارد تاکید کرد: دانش آموزانی که به هر دلیلی هنوز برای ثبت سفارش کتب درسی اقدام نکرده اند هر چه سریعتر با ثبت نام قطعی در یکی از مدارس نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند تا در ابتدای مهرماه و آغاز سال تحصیلی مشکلی نداشته باشند.