کد خبر: ۲۶۴۳۵
تاریخ انتشار:۱۰:۵۴ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
شخصیت آلومینیوم من را به پرسپولیس رساند
عصر دنا: حامد پاکدل می‌گوید حضور در اراک یادآور خاطرات خوش دوران فوتبال او است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ورزش سه: نساجی در دیدار هفته دوم لیگ برتر برابر آلومینیوم به تساوی رسید تا اولین امتیاز خود در فصل جدید را کسب کند. حامد پاکدل پس از این بازی اظهار داشت: شاهد یک بازی هجومی و باکیفیت از سوی هر دو تیم بودیم. بازی دو قسمت داشت که قسمت بد آن نیمه اول بود که شامل تیم ما شد. نیمه دوم بازی باکیفیت و خوبی داشتیم که توانستیم یک بازی هجومی رو به جلو و تماشاگر پسند انجام بدهیم. مالک بازی بودیم و توانستم گل مساوی را هم بزنیم.

او ادامه داد: یقیناً این تیم هفته به هفته هماهنگ‌تر می‌شود و شخصيت تیمی‌اش و بهتر می‌شود، چون یک تیم پر هوادار دنبال بازی هجومی و نتیجه خوب است و ما هم امیدواریم بتوانیم در هفته‌های آینده نتایج خیلی خوب بگیریم و بتوانیم دل مردم مازندران را خوشحال کنیم.

پاکدل با اشاره به خاطراتی که در اراک دارد، گفت: وقتی وارد اراک می‌شوم، خاطرات طلایی و دوست‌داشتنی‌ام زنده می‌شود. همیشه حس و انرژی خوبی از تیم اراک و مردم اراک داشتم. گل صعود آلومینیوم به لیگ برتر را زدم و بهترین گلزن آلومینیوم در لیگ برتر بودم و از این تیم هم توانستم به تیم بزرگ پرسپولیس برسم.

وی در پایان عنوان کرد: این شخصیت آلومینیوم بود که توانست به من ارزش بدهد تا پله‌های ترقی را طی کنم و همیشه به خوبی و نیکی از تیم و هواداران آلومینیوم یاد می‌کنم و امیدوارم در ادامه لیگ موفق باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی