کد خبر: ۲۶۱۸۶
تاریخ انتشار:۰۰:۳۴ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
سوءتفاهم بازیکنان و مدیرعامل برطرف شد؛
عصر دنا: در شرایطی که بازیکنان هیات فوتبال قم با مدیرعامل این تیم بر سر مسائل حاشیه‌ای به مشکل خورده بودند و تمرین را ترک کرده بودند، بار دیگر در تمرینات حضور یافتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ورزش سه: در مراسم دورهمی بازیکنان تیم هیات فوتبال قم به مناسبت پیروزی مقابل فرش آرا در هفته پنجم، وجود قلیان باعث تنش و سوءتفاهم بین مدیرعامل و بازیکنان شده بود که پس از آن استعفای مدیرعامل و در ادامه اعتصاب بازیکنان در تمرینات را به همراه داشت. موضوعی که ورزش سه به آن پرداخت و گویا به نظر می‌رسید این مشکل و جنجال به دیدار تیم هیئت فوتبال قم و فولاد هرمزگان کشیده شود و به کناره‌گیری تیم قمی از انجام این مسابقه منجر گردد.

وجود یک قلیان، تنها دردسری برای بازیکنان تیم هیئت فوتبال قم در مراسم ضیافت شام بود. رضا کردی مدیرعامل تیم هیات فوتبال قم که شدیدا از این موضوع ناراحت و متاثر شد تصمیم به استعفا گرفت و این موضوع با واکنش بازیکنان پس از حضور وی در تمرینات و تعطیل کردن تمرین ادامه یافت.

با این حال، هیچ بازیکن و شخصی استعمال دخانیات در مراسم دورهمی نکرده است و این مسئله فقط برای کردی شک و شبهه و سوءتفاهم ایجاد کرده. پس از پشت‌سر گذاشتن چند روز جنجالی، گویا این مسئله برطرف شده و کردی از موضع قبلی خود کوتاه آمده و همچنین بازیکنان به تمرینات تیم هیئت فوتبال قم بازگشته‌اند تا با آمادگی کامل به مصاف تیم فولاد هرمزگان بروند. مسابقه‌ای که قمی‌ها میزبان آن خواهند بود.

با این وصف مشکلات تیم هیئت فوتبال قم بر طرف شده و همه چیز طبق روال گذشته پیش می‌رود. مدیرعامل در سمت خود ادامه می‌دهد و بازیکنان در تمرینات و بازی‌ها شرکت می‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی