کد خبر: ۲۶۰۵۶
تاریخ انتشار:۱۸:۳۵ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های امید کشور تحت هدایت حمید استیلی قرار داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ورزش سه: تیم ملی فوتبال امید ایران که تحت هدایت حمید استیلی قرار داشت ستاره‌های پرشماری در اختیار داشت که در حال حاضر از بازیکنان گران‌قیمت و تاثیر گذار لیگ ایران هستند.

حسرت نسل‌های مختلف تیم ملی امید ایران به یک اتفاق عادی تبدیل شده و تیم‌های پرستاره‌ای که به دلایل مختلف از حضور در المپیک و افتخارآفرینی بازماندند، این تیم هم استثنا قائل نشد و یک حسرت بزرگ برای فوتبال‌دوستان ایجاد کرد!

مهدی قایدی، امید نورافکن، محمد محبی، علی شجاعی، عارف آقاسی، امیرحسین حسین‌زاده، رضا شکاری، متین کریم‌زاده، محمدرضا آزادی، شاهین طارخانی و دیگر ستاره‌هایی که سال‌ها در لیگ برتر به میدان رفتند، تعدادی از آنها لژیونر شدند و بازیکنانی از این تیم در تیم ملی بزرگسالان

2065965

نسل فعلی تیم ملی امید هم بازیکنانی دارد که بعد از نرسیدن به المپیک و حذف از مسابقات آسیایی هانگژو به تیم های بزرگ لیگ برتری پیوستند، حسین گودرزی راهی سپاهان شد، اسلامی به استقلال پیوست و خدابنده‌لو در پرسپولیس حضور پیدا کرد و تعداد زیادی از بازیکنان دیگر در تیم‌های لیگ برتری به میدان می‌روند.

باید امیدوار بود که با برنامه‌ریزی درست و استفاده صحیح از استعدادهای فوتبال این بازیکنان پیش از اینکه تصاویرشان خاطره ساز باشد، دستارودهای بزرگ و خاطره سازی داشته باشند!

در قامت یک ستاره ظاهر شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار