تاریخ انتشار:۲۰:۵۲ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در پیام تبریک روز خبرنگار این قشر را مجاهدان عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم خواند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزاذش عصردنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام تبریک سرهنگ پاسدار سید اصغر پوربهشت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و تحیات الهی به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه و روح پرفتوح امام خمینی (ره) و با آرزوی سلامتی و طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ۱۷ مرداد ماه که به یادبود خبرنگار شهید و مجاهد محمود صارمی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است، یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهدای خبرنگار فلسطین قهرمان که متعهدانه و دلسوزانه در راه اعتلای نام اسلام جانفشانی نمودند را گرامی می‌داریم.

در دوران پرافتخار انقلاب اسلامی خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه، مجاهدان عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم هستند که با تلاش‌های بی دریغ، موجب بازتاب اقتدار و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و انعکاس عملکرد و دستاورد‌های افتخار آمیز انقلاب اسلامی و همچنین رویارویی با امپراطوری رسانه‌ای دشمن و بیان پیروزی‌های جبهه مقاومت گردیده اند؛ لذا این روز ارزشمند را به شما خبرنگاران گرامی که با دوربین ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های خود لحظه‌ها را برای همیشه ماندگار میکنید، تبریک عرض نموده و برای شما عزیزان آرزوی توفیق و عاقبت بخیری دارم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه
سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پوربهشت

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی