تاریخ انتشار:۰۷:۱۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
در راستای برگزاری رویداد بزرگ و ملی دومین کنگره شهدای استان؛
عصر دنا: نمایشگاه مکتب الشهدا از ۱۲ مرداد ماه تا ۲۰ شهریور در پارک اسکان یاسوج برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سومین نشست پشتیبانی از برگزاری نمایشگاه و تماشاخانه مکتب الشهدا در پارک ساحلی یاسوج در محل برگزاری رزمایش شب‌های شیدایی و با حضور فرماندار بویراحمد، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح، جانشین سپاه انصارالحسین یاسوج و دبیر اجرایی نمایشگاه مکتب الشهدا برگزار شد.

در این نشست ابتدا سرهنگ صادقی جانشین سپاه یاسوج گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه ارائه داد و گفت: برگزاری این نمایشگاه در راستای تکمیل برنامه کنگره ملی شهدای استان است، و ۱۳۰ غرفه نمایشگاهی، خیمه بزرگ عاشورایی، میز خدمت، برپایی موکب در سطوح مختلف از بخش‌های کودک و نوجوان تا سطح دانشگاهی و اقشار مختلف را خواهیم داشت که کار‌های مقدماتی آن شروع شده و انشاء الله ظرف دو هفته آتی به طور کامل نمایشگاه برپا خواهد شد.

سرهنگ صادقی با اعلام نیازمندی‌ها و نوع همکاری‌ها، میزان همکاری ادارات استان و شورای اداری شهرستان را در حوزه زیر ساخت‌ها قابل تقدیر دانست و خواستار ادامه همکاری‌ها شد.

در این نشست که شهرداران و رؤسای شورا‌های اسلامی شهر یاسوج و مادوان، ادارات برق، آب، شهرک‌های صنعتی، اداره راه و برخی واحد‌های صنعتی و... حضور داشتند، هر کدام با ارائه پیشنهادات، آمادگی خود را برای همکاری اعلام نمودند.

سرهنگ برومندزاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان نیز، همکاری مجموعه‌های مختلف دولت در استان را در راستای برگزاری اجلاسیه‌ها و دومین کنگره ملی استان قابل تقدیر دانست و گفت: اگرچه مشارکت در یادواره‌ها هم توفیق هست و هم وظیفه؛ اما اینکه کنگره ملی شهدای استان در دستور کار و اولویت مجموعه اداری استان و فرمانداران هست و اینکه فرماندار شخصاً پای کار هستند جای تقدیر دارد.

مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد در جمع‌بندی این نشست گفت: مشارکت در برگزاری این رویداد ملی و معنوی عین مشارکت در دفاع مقدس و جبهه هست، بنابراین اینکه در دوره خدمتی این دولت در استان و شهرستان مشارکت در برگزاری کنگره ملی شهدای استان و شهرستان و کار‌های مرتبط با آن حاصل شده، توفیق و ره توشه‌ای مضاعف برای مسئولین و مدیران خواهد بود.
فرماندار بویراحمد غرفه‌های نمایشگاهی را فرصتی برای ارائه خدمات دولت دانست و گفت: بخشی از غرفه‌ها باید به ارائه عملکرد و خدمات دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان اختصاص یابد.
لازم به ذکر است نمایشگاه و تماشاخانه بزرگ مکتب الشهدای مرکز استان از تاریخ ۱۲ مرداد به مدت ۴۰ روز در پارک ساحلی شهر یاسوج برگزار خواهد شد که در کنار این نمایشگاه رزمایش بزرگ و کم‌نظیر رزمی فرهنگی و تاریخی و برنامه تلویزیونی شب‌های شیدایی نیز بر‌گزار خواهد شد.

نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه مکتب الشهدای یاسوج برگزار شد+ عکس

نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه مکتب الشهدای یاسوج برگزار شد+ عکس

نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه مکتب الشهدای یاسوج برگزار شد+ عکس

برچسب ها: نمایشگاه
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی