کد خبر: ۲۵۳۰۴
تاریخ انتشار:۲۱:۵۳ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد از تخریب ۵۰ فقره مستحدثات غیرمجاز خارج از طرح هادی در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تسنیم: علی‌اکبر الماسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از کرج اظهار داشت: به دنبال صدور دستور‌ دادستان شهرستان، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل‌ گشت 131 مدیریت‌ جهاد ‌کشاورزی با همراهی‌ عوامل نیروی خدوم انتظامی شهرستان نظرآباد اقدام به قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای نجم‌آباد، مزرعه شمس‌آباد و مزرعه جعفرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان نظرآباد کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد افزود: این قلع و قمع که در 50 قطعه انجام گرفت شامل 30 مورد بنا به مساحت 1800 مترمربع، دیوار و فنس‌کشی 50 مورد به طول 10،000 متر، استخر تفریحی 6 مورد به مساحت 180 مترمربع، دپوی مصالح 5 مورد به مساحت 50 مترمربع و 3 مورد محوطه‌سازی به مساحت 1500 مترمربع در قالب تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری، انجام گرفت.

به گفته الماسی، با اقدامات مذکور 193 هکتار از اراضی کشاورزی از لوث تغییر کاربری غیرمجاز پاکسازی شد.

الماسی تأکید کرد: یکی از وظایف جهاد کشاورزی مقابله با تغییرکاربری غیرمجاز اراض کشاورزی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی