کد خبر: ۲۵۱۹۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۰۵ - ۳۱ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: برخی پادوهای جریان اصلاح‌طلب در کهگیلویه و بویراحمد که گویا از اهمیت و نیازهای کشور در این برهه حساس بی‌خبرند، در پی ایجاد حاشیه برای دولت آینده و خودنمایی برای خود هستند. این افراد به جای همگامی و همدلی با دولت منتخب و احترام به رأی مردم، در پی فرصت‌طلبی و جلب توجه به هر طریق ممکن هستند. باید به این افراد یادآوری کرد که این رفتارهایشان نه تنها هیچ کمکی به بهبود وضعیت استان نمی‌کند، بلکه موجبات تفرقه و اختلاف را نیز فراهم می‌آورد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- یادداشت دریافتی: انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و ملت ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر به دنیا نشان دادند که به سرنوشت کشور خود اهمیت می‌دهند. این انتخابات نه تنها با امنیت و آرامش کامل برگزار شد، بلکه با انتخاب رئیس جمهور جدید و مواضع صحیح و مدبرانه ایشان و بزرگان نظام، شرایط روانی خوبی پس از انتخابات ایجاد شد.

اما در این میان، در استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی پادوهای جریان اصلاح‌طلب که گویا از اهمیت و نیازهای کشور در این برهه حساس بی‌خبرند، در پی ایجاد حاشیه برای دولت آینده و خودنمایی برای خود هستند. این افراد به جای همگامی و همدلی با دولت منتخب و احترام به رأی مردم، در پی فرصت‌طلبی و جلب توجه به هر طریق ممکن هستند. باید به این افراد یادآوری کرد که این رفتارهایشان نه تنها هیچ کمکی به بهبود وضعیت استان نمی‌کند، بلکه موجبات تفرقه و اختلاف را نیز فراهم می‌آورد.

حاشیه‌سازی‌های این پادوها و تلاش برای تخریب وجهه دولت مستقر که به بهترین نحو انتخابات را برگزار کرد، درست در زمانی که کشور نیازمند اتحاد و تمرکز بر حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است، نشان از بی‌توجهی به منافع ملی و اهداف والای نظام دارد.

این افراد با انگیزه‌های شخصی و خودخواهانه، سعی در برهم زدن نظم و آرامش جامعه دارند و به جای حمایت از دولت و تلاش برای پیشبرد اهداف ملی، تنها به فکر منافع کوتاه‌مدت و سطحی خود هستند.

متأسفانه این افراد تندرو هر روز با انتشار چند یادداشت یا خبر حاشیه‌ساز، مسموم و منفی در فضای رسانه‌ای استان، به جای افزایش فضای همدلی و تقویت انگیزه و امید در مردم پس از انتخابات، به دنبال انتقام از مدیران ادارات و سازمان‌هایی هستند که در این سه سال دولت شهید رئیسی با آن‌ها اختلاف نظر و دیدگاه سیاسی داشتند. آن‌ها احساس می‌کنند با پیروزی کاندیدایشان در انتخابات حالا فرصت انتقام از این مدیران است و با انتشار اخباری در رسانه‌های خود، آن‌ها را تخریب شخصیت و تحقیر می‌کنند. یک روز دانشگاه یاسوج، یک روز پارک علم و فناوری، یک روز معاون استاندار و...

قطعاً این ابتدای کار آن‌هاست و با تنفیذ رئیس جمهور جدید و معرفی وزرا و آغاز تغییر مدیران، این رفتار غیرفرهنگی و غیراخلاقی با شیب تندتری ادامه پیدا کرده و یک فضای پر از حقد و کینه را در فضای رسانه‌ای استان ایجاد خواهد کرد. به نظر می‌رسد این افراد می‌خواهند از آب گل‌آلود برای خود ماهی بگیرند و خود را رسانه رئیس جمهور منتخب در استان معرفی کرده و با این کار امتیازات مختلفی دریافت نمایند.

ملت ایران در انتخابات اخیر با رأی خود، پیام روشنی به همگان دادند: ما خواهان تغییرات مثبت و پیشرفت هستیم و از دولت جدید انتظار داریم که با قدرت و اراده‌ای محکم به مشکلات کشور بپردازد. در این مسیر، هرگونه اقدام تخریبی و حاشیه‌سازی، حتی از سوی حامیان رئیس جمهور منتخب، خیانت به آرمان‌های ملی و ضربه به اعتماد عمومی است.

از مسئولان و نیز فعالان سیاسی انتظار می‌رود که با اتخاذ مواضع قاطع و اصولی، مانع از فعالیت‌های مخرب و حاشیه‌ساز شوند و با ترویج فرهنگ گفتگو و همدلی، فضای مناسب برای همکاری و همیاری همه جناح‌ها و گروه‌ها را فراهم سازند. کشور در شرایط حساس کنونی، بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و انسجام ملی است و این تنها با همکاری و همبستگی همه اقشار و گروه‌ها ممکن خواهد بود.

در پایان، از همه مردم و مسئولان می‌خواهیم که با هوشیاری و دقت، به تلاش‌های وحدت‌شکنانه و حاشیه‌سازانه این افراد پایان دهند و با حمایت از دولت منتخب، به سوی آینده‌ای روشن و پرامید گام بردارند. ایران عزیز ما سزاوار بهترین‌هاست و این تنها با همدلی و همکاری همه‌جانبه ممکن خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
قاسم محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
بله ..
داره میتازونه برا خودش
اگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
متاسفانه یکی از رسانه های اصلاح طلب که فقط شعار میده بعلت مشکل شخصی مدبر این سایت روزانه پیگیر هست که در دانشگاه یاسوج حتی اگر یک دانشجو نمره قبولی نگرفت فوری با خبر تخریبی به حاشیه بردن دانشگاه یاسوج می‌کند
ظاهرا مدیر این سایت مشکل شخصی داره با مسئولان دانشگاه
واقعا خیلی بده رسانه به اسم مردم صرفا برا مشکل خودش جایی رو تخریب کنه
پاسخ ها
سید رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
بله م ...مدیر این سایت اخراجی دانشگاه یاسوج هست و همه اخبار سایتش...نیوز صرفا براساس بغض و کینه شخصی
واقعا نیازه نهادهای امنیتی به موضوع ورود کنند و اجازه ندهند نخبگان علمی ما خصوصا شخص پروفسور کرمی که از سرمایه های علمی این استان هست به ناحق توسط باجگیران مجازی تخریب شوند.
واقعا دوره گند و پیشه نخبگان توسط پخمگان تخریب میشن
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
قطعا برنامه اش جذب در هییت علمی هست
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
محکاظم نظری دشت ریم همین
مارگون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
درود برشرف عصردنا که همیشه مردانه دست این عناصر نخبه کش رو رو می‌کند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی