تاریخ انتشار:۱۴:۳۴ - ۲۹ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام است و در عرصه های مختلف کشور نقش بسزایی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، حجت‌الاسلام  علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت از زحمات شورای نگهبان در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی کرد و گفت: شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام است و در عرصه های مختلف کشور نقش بسزایی دارد. .

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: شورای نگهبان در جاهایی که خطری اسلام و انقلاب را تهدید کند ایستادگی بسیار عادلانه و نقش نظارتی اسلامی و دقیقی دارد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر علت هجمه ها به شورای نگهبان را ناشی از عدم تأمین منافع آنها دانست و افزود:شورای نگهبان  کسانی که صلاحیت لازم برای برخی مسئولیت ها را ندارند را رد می‌کند.  وی از زحمات دفتر نظارت کهگیلویه در برگزاری انتخابات مرحله اول و دوم ریاست‌جمهوری قدردانی کرد.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به برگزاری مراسمات دهه اول محرم در شهرستان بیان کرد: از بانیان جلسات تقدیر و تشکر داریم امسال مجالس ابی عبدالله به نحو فزاینده برپا شد خانواده، نوجوانان و حتی کودکان به صورت خودجوش برنامه‌های خوبی برگزار کردند ان شاء الله موردعنایت سیدالشهدا علیه السلام واقع خواهند شد.

وی گفت: به جوانان و نوجوانان اهمیت دهید اجازه دهید در هیئت‌ها فعالیت داشته باشند طلبه جوان سخنرانی کند امسال حضور نوجوانان و تکریم نوجوانان در شهرستان خوب بود باید به سمتی برسد هیئت‌ها دست جوانان بیفتد محاسن سفیدها نظارت کنند.

خطب نماز جمعه دهدشت افزود: جوانی که در فضای مجازی اسیر است اجازه دهید وارد عرصه تبلیغ برای امام حسین بشود نکند بخاطر تنگ خلقی ما یک جوانی از هیئت زده شود.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به واقع شدن موکب‌های اربعین شهرستان در مسیر زوار کشورهای پاکستان و افغانستان تصریح کرد: ما به عنوان اولین میزبان زوار اباعبدالله هستیم مخصوصا زواری که از پاکستان و افغانستان روانه اربعین می‌شوند موکب‌های شهرستان خدمات‌دهی می‌کنند کمک کنید برای اینکه خدمتگزاران خوبی برای زوار دلسوخته‌ای باشیم که به سختی روانه کربلا می شوند.

به دوگانگی های بعد از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: ایجاد دوگانگی های قدرت و شکست، برد و باخت اسلامی نیست. وی با بیان اینکه ما برای ارسال انقلاب به دنیا کارهای موفقی انجام دادیم، افزود: همه باید تلاش کنیم که این رویه سیاسی تبدیل به یک رویه مستحکم و همیشگی شود. وحدانی فر ضمن قدردانی از سرپرست ریاست جمهوری که با آرامی و بدون دخالتی در فرآیند انتخابات کارها را به خوبی انجام داد، گفت: این نشانگر این است که جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی فرزندانی تربیت کرد که در سخت ترین شرایط آمادگی مدیریت کشور را دارند. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی