کد خبر: ۲۴۸۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۲۱ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: قطعاً ملت ایران نمیخواهند که با «نمی دانم» و «حالا برویم بر مسند بنشینیم و بعد بینیم چه می‌شود، زندگی نخواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا/علی عباس محدث/انتخابات دور دوم ریاست جمهوری حکایتهای عجیبی را می آموزد. روزگاری نه چندان دور، وقتی مناظره آقایان احمدی نژاد با میرحسین موسوی و مهدی کروبی را نگاه میکردیم به حقیقت هایی رسیدیم که اگر ملت ایران بر همان شناخت میماند امروز کسی مثل دکتر پزشکیان نه تنها لازم نبود راه رفتن دیگران را بیاموزد بلکه راه رفتن خودش را هم کتمان نمی کرد. در آن روزها بود که مردم ایران فهمیدند پسران مرحوم هاشمی در پشت نام پدر چه هیولاهایی برای اقتصاد این ممکلت هستند. آموختند که احمد ناطق نوری چگونه دارد به نام اصول گرایی اصالت این کشور را به معامله با اصلاح طلبان فروخته است. آموختند که محمد خاتمی و یارانش، چگونه از اعتبار اجتماعی مردم و اعتماد ملی آنها برای به یغما دادن امنیت و حاکمیت کشور سوء استفاده می.کنند مردم در آن روزها فهمیدند که یار دیرینشان در زمان جنگ یعنی میرحسین موسوی چگونه به طمع قدرت عقل خود را دست جماعتی متوهم و سیاه نما داده است و بدون اندکی تأمل در گذشته خود و آدمهایی که او را به دوش گرفته بودند پای تمامی معاندین و گروهکهای خوناشام را نیز به کشور باز کرد. به هر حال دکتر احمدی نژاد پرده روسیاهی را از چهره خیلی ها باز کرد.
این روزها برنامه ای تحت عنوان مناظره مردم را برای 7 بار متوالی پای تلویزیونها نشاند. دکتر پزشکیان که بر خلاف میرحسین موسوی الفبای سیاست را هم بلد نیست و در تمام عمرشان در یک جلسه مهم سیاسی اقتصادی شرکت نکرده و خیلی صادقانه در پاسخ به تمامی سؤالات، واژههای نمیدانم را بکار می برد قدرت مدیریت افکار خود را هم ندارد. ایشان که از دوران اصلاحات به عنوان وزیر و پس از آن در ادوار مختلف تحت نام اصلاح طلبی وارد مجلس شده و حتی در جایگاه نایب رئیسی مجلس هم نشسته است به دروغ خود را وام دار هیچ جناح گروه و حزبی نمی دادند البته که حزب سیاسی به معنای واقعی نداریم ولی جریان های مختلفی داریم که آقای پزشکیان سالها است دارد نان آن را میخورد. آیا اگر در پوشش جریان اصلاح طلبی نبود. مثل هزاران نخبه علمی و مدیریتی و سیاسی و اقتصادی کشور، کسی به ایشان نگاه می کرد؟ آیا میداند در همان مجلسی که نایب رئیسش بودند چه تعداد آدمهای مهم و نخبگان بزرگی از تخصص های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... حضور داشتند که لابی اصلاح طلبان مانع حضورشان در جایگاه مهم نواب مجلس شد؟ آقای پزشکیان باید متوجه می بود که در تمامی مناظرات سخنانی عوامانه و واژه هایی مثل «بلد نیستم، نمی دانم امکان ندارد انجام نمی دهم و باید کارشناسان بگویند را از خود داشت و بقیه متن هایی که انشاء گونه از رو و خیلی مبتدیانه میخواند دست نوشتههای کسانی بود که سالها است با آنها در جریان منفعت طلبانه ،اصلاحات در دولتهای مرحوم هاشمی و خاتمی و روحانی دم خور بود. آیا این کارشناسان غیر از پیرمردهای اصلاح طلب هستند؟ آیا اینها حزب و گروه سیاسی اش نیستند؟ پس چرا باید دروغ بگوید؟ آیا آقای پزشکیان نمی داند که وقتی به عنوان نایب رئیس مجلس بودند خروج آمریکا از برجام و دهن کجی ترامپ به مذاکرات ایران را غیر قابل پذیرش دانسته و ضرورت برگشت دوباره ایران را بدون احترام و پاسخ آمریکا خیانت به ملت می دانستند؟ پس چرا در مناظره سه شنبه شب به دروغ می گوید که باید حتما مذاکره کنیم و جایگزین مذاکره را مذاکره مجدد میداند؟ او که میخواهد با کارشناسان ادامه زندگی سیاسی بدهد. آیا می فهمد که کارشناسانش همان کسانی هستند که جوانان را به این فلاکت فقر و بیکاری و تجرد و اضطراب گرفتار کرده اند؟ آیا می فهمد که جوانان و مردم این سرزمین از قتل دانشمندان هسته ای با فروش اطلاعات شان توسط عوامل نفوذی در دولتهای که اکنون دولتمردانشان برای احیای حیثیت خود عربده میکشند و نعره می زنند دلخون هستند؟
جناب دکتر پزشکیان
اگر حتی یک نفر جوان خوشنام و نخبه کشور را در ستاد خود می داشتید شاید میتوانستیم چنین ادعایی را که «باید کارشناسان بگویند بپذیریم اما اینگونه در مناظرات اریب راه رفتن و از نهج البلاغه مایه گذاشتن برای ماست مالی رفتار و گفتارهای دروغ ماهیت خود را که بی هویتی محض در ساختار سیاسی آینده ایران است، شفاف تر نمود. قطعاً ملت ایران نمیخواهند که با «نمی دانم» و «حالا برویم بر مسند بنشینیم و بعد بینیم چه میشود ، زندگی نخواهند کرد این فریب بزرگ را در دهه 70 و 90 تجربه کردند. اگر شما راه رفتن خود را گم کرده ای خدا را شکر مردم ایران مرام و اندیشه و گذشته خود را به خوبی از حفظ دارند. گذشته تلخ برای هیچ ملتی فراموش شدنی نیست این مردم در سال 1398 وقتی تمام ایران بویژه شمال کشور را سیل گرفته بود و استانداران و وزرای دولت همراه شما در دوبی و ترکیه مشغول خوشگذرانی بودند را فراموش نکرده اند وقتی مردم ایران فرصت و امکان دو ساعت گشت و گذار با خانواده خود را نداشتند. ولی رئیس دولت همراه شما مشغول توچال گردی و سفر در هتلهای لاکچری ،شمال حالشان خوب بود را از یاد نخواهند برد. وقتی شهید رئیسی در برف و بوران و سیل و آتش و زلزله در کنار مردم بود ولی رئیس دولت همراه شما برای یک انیه با مردم و برای مردم نبود را فراموش نخواهند کرد.
پس آقای پزشکیان یه چرت بزنید و دوباره راه بروید که اینگونه راه رفتن از شما نیست. نمی شود هم اخلاق علی (ع) را پیشه کنید و هم مثل شیخ ریش قشنگ دروغ بگوید و تهمت بزنید و بهانه بگیرید. فعلا کلاغی بیش نیستی که نه تنها مثل کبگ راه نمی روی بلکه داری عروسک خیمه شب باز عباس آخوندی و ظریف و زنگنه و جهانگیری و حسن روحانی و ... می شوید.
ان شاء الله جمعه 15 خرداد به تنظیمات کارخانه بر میگردید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
خدا نگهدار پزشکیان باشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.