کد خبر: ۲۴۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۱۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: منتظریان گفت که یکی از نگرانی‌های مردم مسائل معیشتی و اشتغال است و باید مردم را قانع کرد که جلیلی توانایی انجام اصلاحات لازم را دارد. منتظریان تصریح کرد که دولت مستقر به دلیل نوع مدیریت‌ها در استان موفق نبوده و باید اصلاحات لازم انجام شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا نادر منتظریان، فعال سیاسی اصولگرا، امگاه دوشنبه (11 تیرماه 1403) در نشست هم‌اندیشی نیروهای انقلاب حامی سعید جلیلی اظهار داشت که نظام جمهوری اسلامی ایران تحمل تغییرات اساسی و ریشه‌ای را ندارد، اما نیازمند اصلاحات نرم‌افزاری است. وی تاکید کرد که دکتر سعید جلیلی به دلیل نزدیکی به حاکمیت، می‌تواند این اصلاحات را به خوبی بوجود بیاورد. منتظریان افزود که انتخاب دکتر جلیلی به دلیل سوابق مثبت ایشان است و او را به عنوان شهید زنده انقلاب و انسانی پاکدست و ساده‌زیست توصیف کرد.

 

منتظریان با اشاره به مدیریت جلیلی در بازرسی وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی و دیگر اقدامات وی، وی را انسانی توانمند و پخته‌شده دانست که به خوبی می‌تواند با فساد در بدنه سیستم اداری مبارزه کند. وی همچنین از مردم و هواداران خواست که در رقابت‌های انتخاباتی مرز خود را با براندازان مشخص کنند و تاکید کرد که پزشکیان نیز باید مرز خود را با براندازان مشخص کند.

 

وی اظهار داشت که انتخابات هنوز تمام نشده و بیش از ۵۰ درصد از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پای صندوق‌های رأی نیامده‌اند. منتظریان تاکید کرد که باید تلاش کنیم مردم را متقاعد کنیم که دکتر جلیلی انسانی پاکدست و مخلص است و قطعا اصلاحات لازم را انجام خواهد داد.

 

وی افزود که یکی از نگرانی‌های مردم مسائل معیشتی و اشتغال است و باید مردم را قانع کرد که جلیلی توانایی انجام اصلاحات لازم را دارد. منتظریان تصریح کرد که دولت مستقر به دلیل نوع مدیریت‌ها در استان موفق نبوده و باید اصلاحات لازم انجام شود.

 

منتظریان با بیان اینکه باید گوش به فرمان رهبری باشیم و در مسیری حرکت کنیم که نظام آسیب نبیند، گفت: «باید ولایت‌مداری در عمل باشد و تمام تلاش ما باید بر این باشد که قلب امام عصر (عج) و نایب بر حقش را خوشحال کنیم و از خون شهدا پاسداری کنیم.»



وی تصریح کرد: «برای آقای پزشکیان احترام قائلم، و به آقای پزشکیان و متولیان ستاد ایشان در استان عرض می‌کنم، اکثریتی که در ستاد آقای پزشکیان هستند از نیروهای خوب نظام و قابل احترام هستند. مگر می‌شود بگوییم در ستاد رقیب خانواده شهید نیست؟ پاسدار نیست؟ روحانی نیست؟ بله، هست، همگی قابل احترام هستند.»

 

منتظریان با اشاره به سخنان برخی چهره‌های سیاسی در سطح کشور گفت: «نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای استان انسان‌های ولایتمدار و شایسته‌ای هستند، اما ما باید فراتر از این جریانات فکر کنیم و تصمیم بگیریم. این روزها در تهران مسائلی را رسماً بیان می‌کنند؛ مرزها با برانداز باید مشخص شود. ما نباید مهره‌های نظام را بسوزانیم. آقای پزشکیان از مهره‌های این نظام هستند.»

 

منتظریان بیان کرد: «افرادی در مرحله اول مسیری را رفتند و کاندیدای متفاوتی را انتخاب کردند، ما می‌توانیم با این افراد صحبت کنیم و دل‌ها را به سمتی ببریم که امام زمان شاد شود.»

وی در پایان خاطرنشان کرد که امروز باید در سطح بالاتری از جریانات فکر کنیم و مسئله نظام بالاتر از منافع فردی و گروهی است و باید حفظ نظام و ارزش‌های آن را ملاک اصلی قرار دهیم و برای مردم روشنگری صحیح داشته باشیم. منتظریان تاکید کرد که اگر تفکر شهید رئیسی که انسانی مخلص و خستگی‌ناپذیر بود، در استان پیاده می‌شد، کهگیلویه و بویراحمد به زیر ۵۰ درصد نمی‌رسید. دلیل کاهش رای رفتارهای دولت مردانی است که با سیره شهید رئیسی فاصله داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
توچکاره ای مرتیکه ، سوادت کو ،سابقه ی علمیت کو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.