کد خبر: ۲۴۷۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۰۱:۰۲ - ۱۰ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ۱۷ ستاد قالیباف در این استان برای موفقیت سعید جلیلی در انتخابات تلاش خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حبیب الله پیشوا در اجتماع بزرگ انقلابیون استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل ستاد مرکزی دکتر سعید جلیلی در یاسوج برگزار شد با قدردانی از همه نیروهای انقلاب اظهار کرد: نظیر چنین جمعی را در سال‌های اول انقلاب مشاهده کردم در سال‌هایی که جهاد سازندگی مشغول به خدمت بود و نیروهای انقلاب همه در کنار هم قرار می‌گرفتند.

وی در ادامه اظهارات خود از حجت الاسلام والمسلمین شیخ صفدر پناهی از بزرگان جریان انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: ایشان همواره به دنبال اجماع نیروهای انقلاب در استان بودند و اعتقاد دارند که همه نیروهای انقلاب باید کنار یکدیگر باشند.

رئیس ستاد مرکزی دکتر محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در قالب ۱۷ ستاد در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان فعالیت می‌کردیم گفت: یکی از مزایای ستادهای آقای قالیباف این بود که همه نیروهای انقلاب در شهرستان‌ها کنار یکدیگر حضور یافتند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پیچ خطرناکی هستیم و بسیاری منتظرند تا نتوانیم رئیس جمهور خوبی داشته باشیم گفت: اما اکنون نیروهای جریان انقلاب همگی با یکدیگر متحد شده‌ایم و قطعاً موجی را در استان به راه خواهیم انداخت و همه ۱۷ ستاد دکتر قالیباف در خدمت دکتر سعید جلیلی برای موفقیت در انتخابات خواهند بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدولایی بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
منافع ملی وکشور ومردم را فدای منافع شخصی نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
براشون حکم بزن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.