تاریخ انتشار:۱۳:۴۵ - ۰۲ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس هییت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این هییت اندیشه ورز به عنوان بازوی فکری بسیج رسانه استان در سال ۱۴۰۳ به سمت مسئله محوری و مطالبه گری حرکت خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،اعضای هییت اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز پس از بحث و بررسی، محورهای جلسات دو ماهانه این هییت در سال ۱۴۰۳ را مشخص کردند.

سید ولی موسوی اصل، در این نشست گفت: این هییت اندیشه ورز به عنوان بازوی فکری بسیج رسانه استان در سال ۱۴۰۳ به سمت مسئله محوری و مطالبه گری حرکت خواهد کرد.

 رئیس هییت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در جلسه اخیر این هییت، اعضای محترم دو موضوع را به عنوان مهم ترین مسئله های حوزه رسانه استان انتخاب کرده و مقرر شد این هییت اندیشه ورز در سال ۱۴۰۳ روی این ۲ موضوع متمرکز شده و با ارایه راهکارها به سازمان های مسئول مثل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حل این مسئله ها کمک نموده و برای حل این مسائل مطالبه گری نماید.

موسوی بیان کرد: عنوان مسئله اول نبود ساز و کارهای مناسب در استفاده از ظرفیت ادارات و سازمان های استان برای کمک به معیشت و رفاه اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد است.

وی گفت: عنوان مسئله دوم نبود ساز و کارهای مشخص برای ورود به عرصه رسانه در استان، ساماندهی خبرنگاران و آموزش و توانمندسازی آن ها است.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: رسانه های استان در تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و برگزاری دومین کنگره شهدای استان نقش مهمی دارند.

مسئله محوری و مطالبه گری هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه در کهگیلویه و بویراحمد

سید ولی موسوی با تقدیر از فعالیتهای ارزشمند رئیس بسیج رسانه سپاه فتح استان در انسجام بخشی بین رسانه های استان و اجرای برنامه های خلاقانه برای ارتقاء کیفی فعالیتهای رسانه های استان گفت: مهمترین مسائل اولویت دار رسانه های استان از نگاه هیات اندیشه ورز بسیج رسانه احصاء و در جلسات مشترک با حضور مسئولان استانی با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی رویکرد هیات اندیشه ورز بسیج رسانه را گفتمان سازی، مطالبه گری، ترسیم چشم انداز و آینده نگری عنوان کرد وگفت: مطالبه گری رسانه ها از عوامل رشد و پویایی جامعه است که انتظار می رود رسانه ها با پرهیز از مسائل حاشیه ای به دنبال تقویت روحیه جهادی و انقلابی در میان مسئولان و مردم با اطلاع رسانی به هنگام و درست و تحلیل های منطقی باشند.
مسئله محوری و مطالبه گری هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه در کهگیلویه و بویراحمد
موسوی از برگزاری منظم جلسات هیات اندیشه ورز به میزبانی مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی در سال 1403 خبر داد وگفت: با همکاری بسیج رسانه و سایر اعضا برای ارتقاء کیفی فعالیتهای رسانه ها و حل مشکلات آنان تلاش خواهیم کرد.

عباس رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این گفتگو با خبرنگاران گفت: رسالت رسانه های استان در کنار اطلاع رسانی صحیح و مطالبه گری منصفانه، ایجاد فضای امیدآفرینی و وحدت بین مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: بسیج رسانه با برنامه ریزی اصولی و مدون و در راستای تقویت رسانه های جبهه انقلاب و کمک به حل مشکلات آنان از همه ظرفیتها استفاده خواهد کرد.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.