تاریخ انتشار:۱۶:۴۶ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: دولت سیزدهم خدمات بی‌نظیری در حوزه بهداشت و درمان انجام داده است اما خدمات بیان نشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امروز در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: دولت سیزدهم خدمات بیشماری در حوزه‌های گوناگون ارائه داد اما خدمات به خوبی بیان نشد.

امام جمعه کهگیلویه افزود: تنها در حوره بهداشت و درمان طی سه سال 2700پروژه بهداشتی درمانی در کشور به بهره‌برداری رسید که در طول انقلاب بی‌نظیر است .

وی با اشاره به جذب 25 هزار نیروی جدید در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: مشکلات ناشی از کمبود نیرو و تجمعات روزانه پرستاران یادمان نرفته است.

وی گفت: برای بیماران صعب‌العلاج برای اولین بار صندوق بیمه تأسیس شد و درمان کودکان زیر هفت سال رایگان شد؛اینها خدمات ارزشمند رئیس جمهور شهید است.

امام جمعه کهگیلویه خواستار تأمین امنیت کادر درمان بیمارستان دهدشت شد و گفت: با وجود خدمات انجام شده اما اورژانس دهدشت مشکلاتی دارد،کارانه پزشکان بیش از یک سال است پرداخت نشده و کمبود دارو بیماران را اذیت می‌کند.

خدمات بهداشت و درمان در دولت سیزدهم بی‌نظیر است/

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: دانشگاه سهم 17 درصدی از درآمد کلینیک دهدشت را کمتر کند و این مبلغ را به تأمین امکانات لازم برای این مرکز درمانی اختصاص دهد.

وی با اشاره به اتفاق اخیر دوقلوها در بیمارستان امام سجاد یاسوج گفت:در خصوص مسئله اخیر روایت اول را دانشگاه انجام نداد اقناع لازم انجام نگرفت امروز در فضای مجازی خیلی حرفها گفته می‌شود .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این دیدار گفت: پس از کش و قوس‌های فراوان مجوز بیمارستان 234تختخوابی دهدشت گرفته شد زمینی که احتصاص داده بودند مورد ارزیابی قرار گرفت در مرحله اول به علت مشکلاتی که داشت مورد تأیید ارزیابان قرار نگرفت با رایزنی و به شرط تأمین زیرساخت‌ها تأیید شده است.

جاودان سیرت افزود: قرار است در نشستی با حضور مدیران کل راه، برق ،گاز ،آب و سایر متولیان مشکل زمین حل و فصل شود پس از آن وارد مدار عملیات اجرایی خواهد شد، این از اقدامات دولت شهید رئیسی است.

خدمات بهداشت و درمان در دولت سیزدهم بی‌نظیر است/

وی در تبیین بخشی از خدمات دولت سیزدهم در حوزه سلامت،ادامه داد:50پروژه طی 2سال افتتاح شد که می‌توان به بیمارستان شهید سلیمانی بهمیی و پزشکی هسته‌ای یاسوج به مهمترین پروژه‌ها نام برد.این مسئول گفت:11پروژه از جمله رادیوتراپی نیز کلنگ‌زنی شده است هم چنین 10 پروژه با کمک خیرین در حال اجراست.

جاودان سیرت با بیان اینکه 27پروژه دیگر از30تا95درصد پیشرفت فیزیکی دارد،افزود: دانشکده پرستاری و دانشکده بهداشت مهمترین پروژه‌هاست و مهرماه به بهره برداری می رسند.

وی هم چنین از تأمین 400 میلیارد تومان تجهیزات در استان خبر داد و افزود:بخشی از عقب ماندگی تاریخی جبران شد.

جادوان سیرت گفت: 235 نفر استخدام رسمی در رشته‌های مختلف از جمله پرستاری و پیراپزشکی داشتیم
60نفر مجوز حراست گرفتیم آزمون برگزار شد نتیجه به زودی اعلام می شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دانشگاه علوم پزشکی را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است، افزود: مجوز بیمارستان60تخت سرطان یاسوج خدمت دیگری از دولت سیزدهم است.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رأی خواهید داد؟
محمدباقر قالیباف
سعید جلیلی
مصطفی پورمحمدی
مسعود پزشکیان
علیرضا زاکانی
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی