تاریخ انتشار:۲۲:۰۷ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:نهضت تولید محتوا با مشارکت هنرمندان رشته های مختلف استان در دستور کار این دستگاه فرهنگی در سال جاری است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش ایرنا،امین درخشان روز چهارشنبه در رویداد جام رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود امسال چندین تفاهم نامه در رشته های مختلف با دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بسته شده است.

وی عنوان کرد: این اقدام افزون بر افزایش کیفیت محصولات تولیدی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به معرفی آنان منجر می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ایجاد فضای رقابتی با اجرای جشنواره های رسانه ای به منظور کیفیت بخشی به تولیدات خبرنگاران استان در دولت سیزدهم تحقق یافت که افزون بر معرفی خبرنگاران حرفه ای به تولیدات فاخر ممجر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نخستین رویداد جام رسانه امید یکی از این جشنواره هاست.

درخشان ادامه داد: برگزاری جشنواره موسیقی فجر پس از سال ها از دیگر افتخارات دولت سیزدهم است که کمک زیادی به ایجاد شور و نشاط اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد داشت.

وی ابراز کرد:شتاب بخشی به طرح های احداث مجتمع های فرهنگی در برخی شهرستان ها که از دولت های پیش به جا مانده بود از اقدام های مهم دولت رییس‌جمهور شهید بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
پر بحث ترین