تاریخ انتشار:۰۰:۲۲ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: آزمون مرحله دوم هماهنگ کشوری در مراکز آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سید نورالله هدایت، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری مرحله دوم آزمون هماهنگ در چهار خوشه خدمات، صنعت، کشاورزی وهنر در روز پنج شنبه خبر داد.
وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم آزمون هماهنگ ۷۴۷ نفر شرکت داشتند، تصریح کرد: در این مرحله مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در دو بخش دولتی و خصوصی از مجموع کل شرکت‌کنندگان ۲۹۵ نفر زن و ۴۵۲ نفر مرد بودند که در ۱۱ حوزه آزمون در سطح استان همزمان با سراسر کشور سنجش و ارزیابی شدند.
وی افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش، باید برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی را اخذ کنند، می‌توانند در آزمون‌های عملی که در مرکز و کارگاه‌های سنجش برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، شرکت و پس از قبولی نهایی گواهینامه دریافت کنند.
هدایت در پایان این خبر اظهار داشت: همچنین بر اساس برنامه ریزی قبلی صورت گرفته آزمون های مرحله اول صنعت ساختمان با حضور ۲۹۸ نفر و تفاهم نامه ۶۸ نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار گردید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی