تاریخ انتشار:۲۲:۵۴ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از اقدام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در تبدیل وضعیت کارکنان این مجموعه قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام قدرت الله خرم‌روز در دیدار با مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد با تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد گفت: همه طی چند دهه عمر انقلاب با اندیشه‌ها، افکار نورانی و نهضتی که حضرت امام (ره) پایه‌ریزی کرد که برگرفته از قیام ۱۵ خرداد است آشنا شده ایم.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با گذشت چند سال از عمر انقلاب اسلامی شاهد صدور انقلاب امام خمینی هستیم و اگر روزی تنها مردم ایران روز قدس به خیابان می‌آمدند امروز مردم آزادی خواه زیادی در اقصی نقاط جهان روز قدس را گرامی می‌دارند و به خیابان‌ها می‌آیند و شاهد خروش دانشجویان کشور‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از فلسطین هستیم.

وی با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان گفت: سرافرازی و سربلندی انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگران و رزمندگان وصبر و استقامت خانواده آن‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام خرم‌روز بیان کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از نهاد‌های انقلابی است که در زمان جنگ بخشی از حمله دشمن به کشتی‌ها و سکو‌های نفتی متمرکز شده بود تا کشور را فلج کنند که بعضا به جایی نمی‌رسیدند بعد از جنگ هم شاهد حملات سایبری و انجام تحریم‌ها علیه این مجموعه هستیم.

وی بیان کرد: کسانی که در مجموعه نفت کار می‌کنند با تمام توان و با جان و دل برای سرپا نگه داشتن مجموعه نفتی کار می‌کنند و در زمینه اکتشافات و فرآورده‌های نفتی شبانه‌روز در تلاش هستند.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: وجود ایثارگران در هر دستگاهی یک ظرفیت ارزشمند است نیرو‌های انقلابی در هر دستگاهی با چنگ و دندان برای اعتلای آن دستگاه تلاش می‌کنند و پای کار هستند.

وی بر استفاده بیشتر از ظرفیت فرزندان جامعه ایثارگری تاکید کرد و گفت: تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگری شرکت پخش فرآورده‌های قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام خرم‌روز با اشاره به لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: مدیران دستگاه‌ها با سرکشی از جامعه ایثارگری مشغول در آن دستگاه به ترویج این فرهنگ کمک کنند.

وی بر پیگیری موضوع بیمه فرزندان جامعه ایثارگری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد و گفت: وحدت رویه در این شرکت موجب تسهیل امور جامعه ایثارگری شود.

پبش از سخنان سرپرست بنیاد شهید، مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این شرکت وظیفه سوخت رسانی به مناطق دورافتاده و صعب‌العبور استان را بر عهده دارد، گفت: ۴۱ نفر از نیرو‌هایی که در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مشغول به کار هستند از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده و مابقی کارکنان نیرو‌های بسیجی، رزمنده و انقلابی هستند.

سالار خشایی با اشاره به انجام برنامه‌های فرهنگی توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در زمینه مباحث فرهنگی اگر از دستگاه‌های فرهنگی جلوتر نباشیم عقب‌تر نیستیم.

وی افزود: شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مورد حمله سایبری قرار گرفت که در هر دو مورد توانستیم بدون هیچ مشکلی به مردم خدمات ارائه دهیم.

خشایی عنوان کرد: در حمله سایبری سال ۱۴۰۲ اولین استانی بودیم که خدمات بدون کارت سوخت ارائه کردیم و توانستیم در کمترین زمان شرایط را به حالت اولیه پرداخت با کارت سوخت برگردانیم که نشان گر روحیه انقلابی گری کارکنان این مجموعه است

برچسب ها: سالار خشایی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی