تاریخ انتشار:۱۴:۰۷ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت:با توجه به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری برای تسهیل امور مودیان، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۱۴۰۲ تا پانزدهم مرداد ماه تعیین شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

میلاد فرخان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار عصر دنا بیان کرد :طبق قانون، مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی که هر سال خرداد ماه بود، اما امسال بنا بر شرایط ویژه انتخابات ریاست جمهوری، این مهلت تا پایان نیمه نخست مرداد ماه تعیین شده است.

وی تاکید کرد:براساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور "فرم‌های تعیین مالیات مقطوع و اظهارنامه تعاملی پیش فرض" گروه‌های دوم و سوم صاحبان مشاغل برای عملکرد ۱۴۰۲ از ابتدای تیرماه سال جاری در درگاه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov.ir بارگذاری خواهد شد.


فرحان عنوان کرد:مهلت تسلیم، اصلاح، تکمیل و استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار سال ۱۴۰۳ و پرداخت مالیات و عوارض متعلق در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و ماده چهار قانون مالیات بر ارزش افزوده تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه خواهد بود.

فرخان به اهمیت پرداخت مالیات در برقراری عدالت اقتصادی و توسعه متوازن اشاره کرد و یادآور شد: وصول مالیات از صاحبان درآمد و ثروت گامی ارزنده برای تعادل بخشی روند توسعه مناطق شهری و روستایی و افزایش رفاه عمومی محسوب می‌شود.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۱۷ شهرداری و حدود ۵۵۰ دهیاری است و ۵۰ هزار مودی مالیاتی در این استان وجود دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی