کد خبر: ۲۴۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۵۷ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه با انتقاد از ضعف نظارت بر بازار گفت: مسئولان متولی در استان آیا میوه می‌خرید؟ یا قیمت میوه برایتان گران نیست یا عدد و رقم را نمی دانید. آیا نمی‌دانید مشمول آه مادری قرار می‌گیرید که با بچه‌اش نمی‌تواند به خیابان بیاید چون دلش زردآلو می‌خواهد و توان خرید ندارد!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت سعادت دنیا و آخرت را در گرو رعایت تقوای الهی دانست و تصریح کرد: مال و فرزند زینت دنیاست باعث نشود حقوق الهی را نادیده بگیرید هم خود هم خانواده را از آتش جهنم بترسانید و پرهیز بدارید.

امام جمعه کهگیلویه نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به جوانان امریکایی حامی فلسطین را یادآور شد و گفت: حضرت آقا جملات مهمی را انتخاب کردند که نشاندهنده عمق بینش، بصیرت و نگاه بین‌الملل رهبری است خداوند را به خاطر نعمت ولی فقیه شاکریم در فصلی زندگی می کنیم که آرزوی انبیای الهی و دلسوزان دین بوده است.

وی با بیان اینکه نامه سالهای گذشته رهبری به جوانان اروپایی اثرش امروز در دانشگاههای غرب مشخص است، افزود: در نامه اخیر فرمودند«شما در مسیر درست تاریخ ایستاده‌اید» جبهه کفر و باطل مشخص است جوانان نیاز به تغذیه فکری دارند در فضای مجازی باید کمک کنیم.


رئیس جمهوری انتخاب کنید که راه رئیسی عزبز را ادامه دهد

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری،گفت: تاکتون برخی از آقایان احساس کردند می توانند به کشور کمک کنند و آمدند از نامزدها تشکر می‌کنیم دولت چهاردهم باید راه رئیسی عزیز را ادامه دهد توقع مردم از دولت متفاوت شده است.

وی با بیان چند نکته درباره انتخاب اصلح گفت: کسی را انتخاب کنید که تقویت توازن بین امنیت و ثبات را انتخاب کند، ارتقای سطح سیاسی مد نظرش باشد، از دو قطبی کاذب بگذرد و حرکتش در مسیر پیشرفت باشد.

حجت‌الاسلام وحدلنی‌فر ادامه داد: بزک کردن افراد به کشور کمک نمی کند مراقبت کنیم دو قطبی‌های بی خاصیت از پروژه بگیران رسانه‌ای دفع شود.

وی در بیان دیگر ویژگی‌های کاندیدای اصلح بیان کرد: کسی باشد که تلاشش برای کشور و نه پاسخ به این آقا و آن آقای سیاسی باشد.

14خرداد مطلع جدید در تاریخ بشریت شد/امام راحل شکوه و عزت را برای مستضعفین به ارمغان آورد

امام جمعه کهگیلویه گفت: در آستانه رحلت امامی هستیم که ما را از حقارت و ذلت نجات داد و شکوه و عزت را برای مستضعفین به ارمغان آورد؛ امامی که امید نبستن به حاکمان غرب را برای ما تذکر داد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: با بیان اینکه 14خرداد مطلع جدید در تاریخ بشریت شد.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب در حمله به اردوگاه رفح تصریح کرد: حتی به کسانی که در چادر نشسته‌اند نمی کنند اینقدر فضاحت داشت که نتانیاهو هم اعتراف به اشتباه کرد اما بعضی در کشور ما واکنشی نشان ندادند.

وی تأکید کرد: خط امام خط دفاع از غزه است مردم مظلوم غزه را فراموش نکنیم. اگرچه رئیس جمهوری که کشور به کشور برود و مذاکره بکند نداریم اما مسیر همان مسیر است.

آقایان مسئول! قیمت اقلام میوه آب معدنی برجام که نیست؛ کنترل کنید

امام جمعه کهگیلویه در بخشی از سخنانش گفت: نمی‌دانم چه کسی را خطاب قرار دهم حرفم این است مسئولان متولی در استان آیا میوه می‌خرید؟ یا قیمت میوه برایتان گران نیست یا عدد و رقم را نمی دانید.

وی اضافه کرد: آیا نمی‌دانید مشمول آه مادری قرار می‌گیرید که با بچه‌اش نمی‌تواند به خیابان بیاید چون دلش زردآلو می‌خواهد و توان خرید ندارد! چرا در بهبهان قیمت میوه 60 هزار و در دهدشت150 باشد؟ چه خبر است؟! چطور می شود در بهبهان، سپیدار و سمیرم قیمت میوه اینقدر نیست چرا نطارت ضعیف است، آه مستضعفان شما را می گیرد.

حجت‌الاسلام با انتقاد از ضعف نطارت در بازار و برخوردهایی که بازدارنده نیست، گفت: یعنی چه یک واحد صنفی در این شهر تخلف می کند مثلا برخورد می‌شود هفته بعد همان تخلف را ادامه می‌دهد، در یک بازار کوچک میوه آیا واقعا قابل کنترل نیست؟ تفاوت قیمت را در دهدشت ببینید آب معدنی معروف برجام که نیست!

خطیب نماز جمعه دهدشت خطاب به متولیان گفت:آایان مسئول از آه آن مادری و کودکی که نمی‌تواند میوه بخرد بترسید، مردم دارند سختی تحمل می کنند باید فکری کرد.

مصیبت گوجه‌های خونین شده نتیجه بی‌توجهی وزارت نیرو به دشت‌های کهگیلویه است

وی همچنین حادثه واژگونی خودروی حامل زنان گوجه چین را یادآور شد و افزود: معضل گوجه‌چینی زنان در شهرهای همجوار موضوع تکراری مطرح در خطبه‌ها شده است می‌دانید گوجه این روزها در جاده خونین شد؟ آقایان وزارت نیرو! حالا از گوجه‌چینی گذشت به گوجه خونین رسیده است. برای دشت‌های تشنه‌ای که در انتظار آب هستند چکار کرده‌اید؟

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Germany
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
تا ابن معاون اقتصادی و معتمدی جهاد کشاورزی و موسویان صمت هستند ، اوضاع بر همین منوال است
مردم کیلویی چند؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار