کد خبر: ۲۴۰۷۶
تاریخ انتشار:۰۷:۵۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: یکی از برند هایی که بیش از نیم قرن سابقه تولید لوازم آشپزخانه را دارد، برند تکنو بوده که چند سال است که در بازار کشور ما روبه رشد است. این برند با کادری مجرب و متخصصان ایرانی اقدام به تولید محصولات لوازم خانگی در کشور کرده. یکی از شاخص هایی که نظر خریداران را به این برند جلب کرده، خدمات پس از فروش گسترده این برند در سراسر کشور است. از جمله محصولاتی که این شرکت تولید می‌کند شامل: آب مرکبات گیری، آبمیوه گیری، آون توستر، اتو بخار، اسپرسو ساز، بخارشوی، پلوپز، پنکه، جاروبرقی، چای ساز، جاروشارژی، خ...
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یکی از برند هایی که بیش از نیم قرن سابقه تولید لوازم آشپزخانه را دارد، برند تکنو بوده که چند سال است که در بازار کشور ما روبه رشد است. این برند با کادری مجرب و متخصصان ایرانی اقدام به تولید محصولات لوازم خانگی در کشور کرده. یکی از شاخص هایی که نظر خریداران را به این برند جلب کرده، خدمات پس از فروش گسترده این برند در سراسر کشور است. از جمله محصولاتی که این شرکت تولید می‌کند شامل: آب مرکبات گیری، آبمیوه گیری، آون توستر، اتو بخار، اسپرسو ساز، بخارشوی، پلوپز، پنکه، جاروبرقی، چای ساز، جاروشارژی، خردکن، زودپز، همزن برقی سرخ کن، مایکروویو، غذاساز، چرخ گوشت و ... است.

در ادامه ما به برسی ویژگی ها و قیمت سه محصول محبوب این برند یعنی همزن برقی، آب مرکبات گیری و آب میوه گیری می‌پردازیم.

همزن برقی تکنو

به طور کلی همزن ها به سه دسته همزن برقی، دستی و کاسه دار تقسیم می‌شوند که برند تکنو اقدام به تولید هر سه دسته از این همزن ها را دارد. همزن های تولیدی این برند بیشتر برای شیرینی پز ها و قنادی ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و همزن های برقی و دستی نیز برای کارهای روزمره آشپزی خانگی مورد استفاده قرار میگیرند. همزن های کاسه دار این برند ضد زنگ بوده و دارای دوام بالایی می‌باشند. قیمت همزن برقی تکنو با توجه به مشخصات مهم آن مانند نوع همزن، جنس کاسه، توان مصرفی، تعداد سرعت، عملکرد توربو و اقلام همراه تعیین می‌شود.

انواع همزن برقی های تکنو در بازار در مدل ها و ویژگی های مختلف به بازار عرضه شده اند. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به درست کردن کیک های خانگی علاقه دارید، قطعا این محصول میتواند به خوبی به شما کمک کند تا کارها به راحتی انجام شود. ویژگی ها و قابلیت هایی که در همزن های برقی تکنو گنجانده شده باعث تسریع انجام امور می‌شود.

آبمیوه گیری تکنو

آبمیوه گیری تکنو

قطعا آبمیوه تازه و طبیعی و بدون مواد افزودنی یکی از منابع تامین کننده ویتامین ها و دیگر مواد مغذی بدن است. آب میوه هایی که در خانه تهیه می‌شوند در مقایسه با آبمیوه های بسته بندی شده از ارزش ویتامینی بالاتری برخوردارند. یکی از محصولاتی که میتوانید به کمک آن به راحتی در خانه آب میوه طبیعی تهیه کنید، آبمیوه گیری های تکنو می‌باشد. محصولات آبمیوه گیری برند تکنو دارای ویژگی های به خصوصی هستند که میتواند کار را برای مصرف کنندگان راحت کند. قیمت آبمیوه گیری تکنو بسته به نوع آن و کارایی که دارد متفاوت است و خریداران میتوانند با بالا و پایین کردن فاکتور های مختلف با هر بودجه ای که دارند، یک مدل مناسب را برای خود انتخاب و خریداری کنند.

از جمله ویژگی هایی که بر روی قیمت تاثیر مستقیمی دارد، توان مصرفی محصول، پایه های ضد لغزش، سوئیچ ایمنی، مخزن تفاله، جنس ظرف و بدنه، سیستم ضد چکه، تنظیمات سرعت و ... می‌باشد.

آب مرکبات گیری تکنو

یکی از محصولاتی که برند تکنو تولید کرده و امروزه برای آب گیری انواع مرکبات کارایی بالایی دارد، آب مرکبات گیری های این برند است. محصولات این برند قابلیت تهیه آب مرکبات را به صورت پالپ دار و یا صاف شده دارند، و همچنین مرکبات را از فیلتر های مختلفی مانند پلاستیکی و استیل عبور داده. قیمت آب مرکبات گیری بسته به مدل و کارایی هایی که دارد متفاوت است. عامل هایی که بر روی قیمت تاثیر دارد میتوان به نوع آب مرکبات گیری که اهرمی، فشاری، دستی و یا برقی باشند اشاره کرد. دیگر عوامل مانند توان مصرفی، میزان صدا، حجم مخزن دستگاه، طراحی ظاهری و قابلیت شستشوی آسان نیز میتواند بر روی قیمت دستگاه تاثیر گذار باشد.

آب مرکبات گیری تکنو

یکی از دستگاه های آب مرکبات گیری تکنو که امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است محصولاتی هستند که در حالت عادی ثابت بوده و در صورتی که میوه را روی قیمت آج آن قرار دهیم، شروع به چرخش می‌کند. مدل های مختلف و زیاد دیگری نیز از برند تکنو در بازار موجود است که خریداران میتوانند با توجه به بودجه ای که مد نظر دارند به خوبی آنها را با یکدیگر مقایسه و خریداری کنند.

خرید محصولات تکنو از انتخاب سنتر

جدا از سه محصول بالا که نام بردیم مجموعه انتخاب سنتر انواع محصولات برند تکنو را به فروش می‌رساند. برای خرید هر نوع محصولی بهتر است که از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنیم. سایت اینترنتی انتخاب سنتر همه محصولات برند تکنو را با ضمانت نامه اصلی شرکتی به فروش می‌رساند و خریداران میتوانند با اطمینان و خیالی راحت محصولات این شرکت را به کمک مشاوران این مجموعه خریداری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی