تاریخ انتشار:۱۷:۲۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ریشه بیشتر جنگ‌ها و جنایت های دنیا آمریکاست، عنوان کرد: خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا در حمایت مردم فلسطین و علیه استبداد و ظلم است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، سید علی احمد زاده ظهر روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم گرامیداشت هفته معلم در گچساران افزود: یک وزیر دولت سیزدهم ۷ بار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده که این موضوع برای اولین بار در طول تاریخ است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آبرسانی برای اراضی کشاورزی این دو شهرستان از جمله خان احمد، دشت لیشتر و امامزاده جعفر در حال تکمیل است و بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به استان اختصاص داده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه معلم در آیات و روایات افزود: معلمی یک هنر است، خاطرنشان کرد: معلم جایگاه ویژه ای دارد و باید قدردان معلم باشیم. معلم در جامعه دارای شأن، احترام و جایگاه بوده و الگویی برای سایر اقشار جامعه است اما برخی مشکلات مربوط به همین قشر زحمت کش پر جمعیت است. بیشترین اعتبارات کشور مربوط به جامعه معلمان و ایثارگران است اما بخشی از نارسایی‌ها در بین این دو قشر وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آینده جامعه بشری در دست معلمان است، آینده فرزندان این کشور در دست معلمان است، جامعه نیاز به صداقت، امانتداری، پاکی و راستگویی و توجه به ارزش ها  دارد که معلمان در تعلیم و تربیت به این مسایل توجه داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دولت ها با شدت و ضعف برای پیشرفت و ترقی کشور تلاش کردند اما در دولت سیزدهم توجه اصلی و محور کار نگاه به دارایی ها، توانمندی‌های علمی و داشته های داخلی کشور است.

خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا علیه استبداد و ظلم است

احمدزاده افزود: دولت در زمینه های مختلف پیشرفت ایجاد کرده و کارهای بزرگی را انجام داده است. ناامیدی و خالی کردن دل مردم هنر نیست.

وی بیان کرد: در عملیات وعده صادق اقدامی شد که همه کشورها قدرت ایران اسلامی را متوجه شدند. این عملیات سیلی تنبیهی محکمی برای رژیم منحوس صهیونیستی بود و ریشه این قدرت به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بر می گردد.

«انوشیروان قیطاسی»، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم گفت: خادمان مردم در آموزش و پرورش شهرستان گچساران تلاش می کنند که ارتقای آموزش و پرورش را به نحو احسن انجام دهند. تلاش شد در بخش زیر ساخت‌ها و آموزش خدماتی را ارائه دهند.

وی افزود: اولویت ما در زمینه رفع مشکلات روستاها و مناطق کم برخوردار بوده البته تغییرات محسوس است.

همچنین روانبخش دیهیم خوب، فرماندار شهرستان گچساران نیز در ادامه این مراسم گفت: معلم می تواند توسعه، رشد و پیشرفت یک جامعه را رقم بزند.

وی افزود: از نوسازی مدارس استان انتظار توجه بیش از پیش به مدارس فرسوده گچساران داریم.

در این برنامه از معلمان نمونه استانی و شهرستانی شهرستان گچساران تجلیل شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.