کد خبر: ۲۳۶۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۳۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: پالایشگاه نفت خام کهگیلویه با ظرفیت تولید 10 هزار بشکه در روز کلنگ‌زنی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه عصر امروز با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، مسئولین استانی و شهرستان در روستای کلگه‌برون از توابع حومه غربی کلنگ‌زنی شد.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد در آیین کلنگ‌زنی این پروژه با تمجید از صداقت و دلسوزی معاون اجرایی رئیس جمهور خطاب به وی گفت: در دولت رئسی مدیری را به صداقت، توان، دلسوزی و پای کاری جنابعالی نمی‌شناسم اگر من باشم در دولت اقای رئیسی به این معاون قطعا نمره 20در دلسوزی و پیگیری و گره گشایی می‌دهم.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: هر گامی ما برداشتیم آقای منصوری همکاری داشتند.
وی همچنین استاندار را از مفاخر استانداران دولت رئیسی خواند.

موحد کارفرمای پروژه را خطاب قرار داد و با تأکید بر اینکه از نماینده‌هایی هستم که در مقابل هیچ سرمایه گذاری شرمندگی ندارم از لغو موافقت‌نامه یک پروژه به خاطر عدم پیشرفت آن خبر داد و گفت: هیچ زمانی بنا نداشته و ندارم در یک کلنگ‌زنی عنوانی و اسمی شرکت کنم در این کلنگ‌زنی شرکت کردم به امید آن که مردم آثار آن را ببینند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده در مجلس گفت: امید رهبر انقلاب به این دولت است اگر اینجا تعهدی ایجاد کردیم آنچه بنده توقع دارم این است از فردا عملیات اجرایی در اینجا آغاز شود که مردم آثار و تحرک کار را ببینند.

وی در پاسخ به اینکه پروژه هنوز کد کارگاهی ندارد و نمی‌شود عملیات را آغاز کرد،افزود: هیچ عذری پذیرفته نیست این را باید قبلا به من می‌گفتید تا انجام می‌شد.

موحد با اشاره به اینکه مردم شهرستان در انتخابات نشان دادند تمام قد پای انقلاب و نظام هستند، ادامه داد: در آینده نزدیک انتخابات ریاست جمهوری را داریم با دلسوزی برای مردم تمام قد همراهی و موانع را برطرف کنید.

حسین زین‌الدین کارفرما و صاحب امتیاز شرکت جاودان مهر که برادر شهیدان زین‌الدین است، گفت: طی سه سال گذشته برای کسب مجوز اقداماتی انجام گرفت و تاکنون پنج مجوز گرفته شده است.
کارفرمای مینی پالایشگاه نفت کهگیلویه مجوز خوراک نفت، مجوز محیط زیست، مجوز تأسیس و واگذاری زمین را از اقدامات انجام گرفته برشمرد و افزود: علاوه بر این مجوز مهمتری یعنی سرمایه گذاری خارجی به امضای خاندوزی وزیر اقتصاد اخذ شد.

وی از همکاری منابع طبیعی و منابع آب در پیگیری مجوزها قدردانی کرد و گفت: امیدوارم از خجالت روستاهای کلگه برون، آب کاسه و فیلگاه در بیاییم.

زین‌الدین تأکید کرد:این پروژه مصداق جهش تولید مورد تأکید رهبر انقلاب است
در این پروژه دولت مشارکت ندارد بخش خصوصی با کشورهای عربی و مشارکت مردم کار را پیش خواهند برد.

پلایشگاه نفت خام کهگیلویه کلنگ‌زنی شدپلایشگاه نفت خام کهگیلویه کلنگ‌زنی شدپلایشگاه نفت خام کهگیلویه کلنگ‌زنی شد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ازچرام
|
Netherlands
|
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
موحد همه تو رو می‌شناسند اینکه میگین من عنوانی واسمی کاری رو نمیکنم برای ما بگین کدوم یک از کلنگ هایی که زدین تا الان به ثمر نشست ومردم نتیجه قطعی وبهره برداری از آن رو دیدن ولمس کردن .لطفا بس کنید و تمام کنید سیاست های پوچ تون رو.. اهمونجوری که کارفرمای این طرح گفتن که دولت هیچ مشارکتی ندارد همش مردم و همکاری کشورهای عربی ست پس الکی سیاست ندین آقای موحد ظالم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
گوباز
3
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
نفع داره براش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین