کد خبر: ۲۳۴۸۵
تاریخ انتشار:۱۵:۳۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون اجتماعی پلیس فارس:
عصر دنا: سرپرست معاونت اجتماعي پلیس فارس رسانه‌ها را دست راست پلیس خواند و مطرح کرد: اطلاع‌رسانی اقدامات و عملکرد پلیس و افزایش احساس امنيت در بين مردم و جامعه نتیجه زحمات رسانه‌ها است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ دوم "حمید افرامن" در دیدار با مدیر مسئول، صاحب امتیاز و سر دبیر روزنامه طلوع، رسانه را ابزار قدرتمندی دانست و گفت: با توجه به اینکه در عصر دیجیتال و انفجار اطلاعات قرار داریم، باید رسانه را در کنار خود ببینیم و از این طرفیت به بهترین حالت ممکن استفاده و جایگاه آن را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: پلیس بیش از200 ماموریت مستقیم و غیر مستقیم دارد که بخشی از آن را رسانه‌ها اطلاع رسانی می کنند.

سرپرست معاونت اجتماعي پلیس فارس، خاطر نشان کرد: در کنار ماموریت‌ها که امنیت مردم را بیمه می‌کند بحث مقابله با سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا و جرایم فضای مجازی از اولویت‌های ماموریت‌ها و وظايف پلیس می‌باشد.

سرهنگ "افرامن" رسانه‌ها را دست راست پلیس خواند و مطرح کرد: با انعکاس یک خبر مطلوب و سازنده، آرامش و نظام فکری جامعه مستحکم می‌شود و با انتشار یک خبر نامطلوب و مخرب، فضای اجتماع بهم می‌ریزد.

این مقام انتظامی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تدارکاتی رسانه‌های مکتوب، اضافه کرد: اما روزنامه طلوع علی‌رغم همه مشکلات همچنان طی 30 سال اخیر منتشر می‌شود و جایگاه بسیار خوبی در استان های جنوبی دارد.

در ادامه مدیر مسئول و سردبیر روزنامه طلوع به بیان نوآوری‌های این روزنامه در کشور و منطقه جنوب (فارس، بوشهر،خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان) پرداخت و گفت: این روزنامه در راستای پویایی و پیشرفت جامعه طی طریق می‌کند و به ارتقاء اندیشه‌ها به ویژه اندیشه‌های علمی، معنوی و آزادمنشانه اهتمام دارد.

"محمدمهدی جعفری زاده" موضوع حجاب را یک امر اعتقادی، درونی و قلبی خواند و برخورد با آن را با توجه به شرایط پیچیده اجتماعی و مشکلات جامعه، بسیار حساس دانست و اظهار داشت: باید به طریقی عمل کرد که خروجی مثبت و قابل قبول داشته باشد.

مدیر مسئول روزنامه طلوع افزود: نباید در مساله حجاب همه فشارها و مسئولیت‌ها را متوجه پلیس دانست بلکه همه دستگاه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی ، سیاسی، عمرانی و ... باید مشکلات مردم را حل کنند تا همه فشارها در یک نقطه و پیرامون یک مساله، ظهور و بروز پیدا نکند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین