تاریخ انتشار:۱۳:۲۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در کهگیلویه‌وبویراحمد با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی دنا درمرکز استان به ۳۷ باب رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه‌و بویراحمد در مراسم افتتاح جایگاه سوخت اختصاصی دنا گفت: جایگاه سوخت با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

سالار خشایی با اشاره به استفاده صحیح از مصرف انواع فرآورده های نفتی افزود : جایگاه جدید سوخت اختصاصی دنا در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ششصد مترمربع و با سرمایه‌گذاری مبلغی معادل ۱۵۰ میلیارد ریال واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد ، نرسیده به فرودگاه یاسوج ، از ناحیه مرکزی به‌صورت رسمی راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید و با افتتاح جایگاه سوخت تعداد ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی و مشغول به فعالیت شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد توسعه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه سوخت برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و هموطنان برشمرد و از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات رسانی مطلوبتر جهت احداث جدید جایگاههای سوخت در سطح استان ، بر اساس دستورالعمل های صادره از مراجع مرتبط دعوت به همکاری نمودند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین