کد خبر: ۲۳۴۳۸
تاریخ انتشار:۱۷:۱۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: استاندار اصفهان از دکتر افشارنیا مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان برای همکاری‌های ارزنده وی و مجوعه همکاران در شورای تأمین استان قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با ارسال سپاسنامه، از تعامل و همکاری‌های ارزنده دکتر افشارنیا در شورای تأمین استان، تشکر کرد.
در این سپاسنامه خطاب به دکتر افشارنیا آمده است:
بدون شک امنیت یکی از بزرگترین نعمت هایی است که خداوند تبارک و تعالی به بندگانش ارزانی می دارد. در مسیر دستیابی به این هدیه الهی، یاری بدون چشم داشت و بر آمده از احساس مسئولیت انسان‌های آگاه و نوع دوست که امنیت سیطره ایران اسلامی و مردم شریف، آن را بر هر چیز دیگری مقدم می دانند از چشم آفریدگارشان پنهان نبوده و تنها اوست که می‌تواند پاداشی در خور عطا نماید. اینک فرصت را مغتنم شمرده و از تعامل و همکاری‌های ارزنده جنابعالی در شورای تامین استان تقدیر و تشکر نموده، از خداوندمنان سلامتی و توفیق روز افزونتان را در خدمت گزاری به میهن اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) مسئلت مینمایم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین