تاریخ انتشار:۱۵:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: در نشست شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد همراه‌ترین مدیر با حوزه فرهنگ از سوی مدیرکل ارشاد معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا؛ نشست شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور همیشگی معاون سیاسی امنیتی در برنامه‌های فرهنگی و هنری قدردانی کرد و گفت: این معاون استاندار در تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری که از وی دعوت به عمل آورده‌ایم حضور داشته و نشان دهنده دغدغه‌مندی برای عرصه فرهنگ و هنر است.وی در ادامه به موضوع شورای اطلاع رسانی اشاره کرد که چند سالی هست با مشارکت وزارتین کشور و ارشاد برگزار می‌شود و نقش سیاست گذاری دارد که سال گذشته جلسات شورا در استان به صورت منظم برگزار شد و کارگروه‌های تخصصی در استان راه‌اندازی گردید.درخشان به دو وظیفه مهم شورای اطلاع رسانی اشاره کرد که یکی از آنها اطلاع رسانی از خدمات نظام و دیگری اقناع‌سازی افکار عمومی و پاسخگویی به شبهات است که از هر دو حیث در سال گذشته اقدامات خوبی در استان انجام شد.وی به نقش شورای اطلاع رسانی استان در برگزاری ۲ رویداد مهم در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: اولی سفر رئیس جمهور به استان بود که بدون حاشیه برگزار شد و رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد کمترین حواشی رسانه‌ای را در سفر داشتند همچنین در انتخابات هم مشکلی از لحاظ اطلاع رسانی وجود نداشت و در انتخابات پرشور نقش داشتند و ستاد انتخابات به صورت تمام وقت پاسخگوی سوالات و شبهات بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین