تاریخ انتشار:۱۵:۳۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه در نشست کمیته شهدای طلاب از بعضی مسوولان که از زیر کار شانه خالی می‌کنند انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا ؛ حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در نشست کمیته شهدای طلاب و روحانی کهگیلویه، گفت: شهدای روحانی به نسبت جامعه اقشاری بیشترین نقش، حضور و شهید را در دفاع مقدس داشتند.وی با توجه به جمعیت و نقش روحانیت در آن زمان خاطرنشان کرد: نسبت‌ به اقشار بیشترین شهید را جامعه روحانیت تقدیم نظام اسلامی و دفاع از کیان ایران انقلاب کرد وحدانی فر به نقش آفرینی جامعه روحانیت در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: این قشر در عرصه های مختلف از دفاع مقدس گرفته تا دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیه و همین‌طور در عصر امروز شهدای مختلفی تقدیم جمهوری اسلامی ایران شد.وی تصریح کرد: شهدای روحانی با روحیه ایثار و ایستادگی تبدیل به یک رزمنده مبارز شدند.وحدانی فر به اجلاسیه شهدای کهگیلویه که در ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، اشاره کرد و گفت: همه مکلف هستیم که برای برگزاری اجلاسیه ای در شأن شهدا تلاش کنیم. وی یادواره شهدای روحانی شهرستان های چهار گانه را یادآور شد و گفت: این یادواره ما بین یادواره های استان برترین یادواره شد و به مرحله کشوری راه یافته است. حجت‌الاسلام وحدانی فر با گلایه از برخی مسئولان که در برگزاری یادواره ها شانه خالی می‌کنند، گفت: این اشتباه است که همه زحمات به گردن یک تعداد محدودی بیافتد. وی با تاکید بر تببین نقش شهدای روحانی در مدارس و دانشگاه ها، گفت: نسل امروز ما باید شهدای روحانی را بشناسند و با سیر و سلوک آن‌ها آشنا شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.