تاریخ انتشار:۱۴:۱۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۱۹ هزار و ۹۸۹ دانش آموز متوسطه دوم درآزمون‌هایی شبه نهایی امسال شرکت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، عباس مفیدی، رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امتحانات شبه نهایی را پیش درآمدی جهت ایجاد آمادگی بیشتر دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی دانست و افزود:بیش از ۱۹ هزار دانش آموز از پایه‌های دهم و یازدهم متوسطه نظری استان در این آزمون‌ها شرکت کردند.
مفیدی گفت:از مجموع ۱۹ هزار و ۹۸۹ دانش آموز شرکت کننده نظری، ۱۵ هزار و ۳۱۰ نفر از مدارس دولتی و ۴ هزار و ۶۷۹ نفر از مدارس غیردولتی در آزمون‌های شبه نهایی امتحان دادند.
رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:از مجموع ۱۵ هزار و ۳۱۰ دانش آموز مدارس دولتی شرکت کننده در این آزمون، ۷ هزار و ۹۰۱ نفر پایه دهم و ۷ هزار و ۴۰۹ نفر در پایه یازدهم بودند.
مفیدی گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان با شیوه طراحی سوالات آزمون‌های نهایی، آزمون‌های شبه نهایی با همکاری دبیرخانه‌های تخصصی دروس معاونت آموزش متوسطه در سطح کشور و استان برگزار شد.
رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نتیجه آزمون‌های شبه نهایی به عنوان نمرات مستمر دانش آموزان لحاظ می‌شود، افزود: نتایج این آزمون‌ها تجزیه و تحلیل و متناسب با نیاز دانش آموزان و دروسی که ضعف داشتند کلاس‌های فوق برنامه و رفع اشکال تا پیش از برگزاری امتحانات نهایی برگزار می شود.

برچسب ها: عباس مفیدی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین