تاریخ انتشار:۱۳:۰۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: کنکور سراسری در ۳ حوزه امتحانی در شهرستان لنده برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصردنا، رییس آموزش و پرورش شهرستان لنده در نشست شورای آموزش و پرورش که با موضوع کنکور و برگزاری امتحانات نهایی در شهرستان لنده برگزار شد گفت: مرحله اول امسال کنکورسراسری در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اردیبشهت با حضور بیش از ۶۰۰ داوطلب در ۵ رشته علوم ریاضی و فنی علوم انسانی علوم تجربی هنر و زبان‌های خارجی در سه حوزه سه حوزه آزمون سراسری سالن پوریای ولی، مدرسه علامه حلی و مدرسه بنت الهدی برگزار خواهد شد.
رحیم آهنجان افزود: از تعداد ۶۰۰ داوطلب ۳۴ نفر در رشته علوم ریاضی ۱۱ نفر زن و ۲۳ نفر مرد، در رشته علوم انسانی با شرکت ۲۲۰ سال داوطلب ۱۳۷ نفر داوطلب زن و ۸۷ داوطلب مرد، در رشته هنر با حضور ۶ نفر سه نفر زن و سه نفر مرد، در رشته زبان خارجه ۹ نفر ۵ نفر زن و چهار نفر مرد ودر رشته علوم تجربی تعداد ۳۲۷ نفر داوطلب ۱۸۱ زن و ۱۴۶ نفر مرد شرکت خواهند کرد.
وی در مورد مشکلات و مسائل برگزاری کنکور در این شهرستان گفت:کمبود فضای برگزاری کنکور و برگزاری امتحانات نهایی و همچنین نبود وسایل سرمایشی و گرمایشی کافی در شهرستان و نبود کافی دستگاه‌ها و ماشین‌های اداری و چاپ برای امتحانات مشکلاتی است که باید برطرف شود.
آهنجان گفت:امسال امتحانات، پایه‌های دهم، یازدهم و دوازده بصورت نهایی در کشور و شهرستان لنده برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد که وضعیت شهرستان لنده امسال برای برگزاری کنکوروضعیتی سفید است و هیچ گونه مشکلی برای سلامت و امنیت برگزاری کنکور در سطح شهرستان لنده برای دانش آموزان مستعد وجود ندارد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین