کد خبر: ۲۳۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۵۶ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: جبهه مقاومت بر اساس راهبرد نظامی مشخص و نه مبتنی بر توئیت پاسخ پشیمان کننده به جنایات رژیم صهیونیست خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در این مراسم اظهار کرد: برخی صورتی‌ها فکر می‌کنند روزی اینها اسرائیل را به رسمیت بشناسیم، اما خیال خام است.اینها یا قرآن را نخوانده‌اند یا خوانده اما نفهمیدند.

امام جمعه کهگیلویه افزود: اینکه می‌بینید رژیم صهیونیست دست به جنایات هولناک می‌زند مصداق چنگ زدن گربه موقع بی‌تابی است؛ راه فرار ندارند به صورت دیگران چنگ می‌زنند.

وی گفت: جبهه حق و باطل تمام نخواهد شد همیشه بوده و ادامه دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه هر چه به دشمن فرصت داده شود و از اصول کوتاه بیاییم دشمن قاطع‌تر می‌شود، تأکید کرد چشمشان را کور خواهیم کرد.

وی بیان کرد: بلایی که طی شش ماه بر سر اسرائل آمد در طول 80سال گذشته سابقه نداشت.

امام جمعه دهدشت گفت: امروز به لطف خدای رحمان فرزندان حیدر همچنان حیدر حیدر می‌گویند.

وی به چرایی اقدامات رژیم صهیویست اشاره کرد و گفت: اسرائیل از جهات مختلف مورد حمله حزب‌الله و حشدالشعبی قرار گرفته واقتصادش در حال فروپاشی است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به اینکه جبهه مقاومت به فرماندهی ایران کریدوری ایجاد کرده و مستقیم حرکت می‌کند، ادامه داد: مسئله راهبردی ما در جبهه مقاومت توئیت بازی نیست، راهبرد مشخص است.

وی بیان کرد: صفحه آخر جنگ نه در شورای امنیت نه قاهره و دوهه بلکه درتهران رقم خواهد خورد، دوره‌گردی آنها به جایی نخواهد رسید خودشان هم فهمیدند.

وی با تأکید بر اینکه پاسخ ما مبتنی بر تحلیل‌های فضای مجازی نیست، گفت: راهبرد نظامی مشخص داریم دنیا خواهند دید که اینها پشیمان خواهند شد.

وی اضافه کرد: اتفاقی خواهد افتاد که در تاریخ رژیم صهیونیست سابقه نداشته است.گوشمان به زبان فرمانده کل قواست ما به فرماندهان مالک گونه اعتقاد و اعتماد راسخ داریم، به لطف خدا با چشمان خود بازگشت مردم مظلوم فلسطین به وطنشان را خواهیم دید.

راهبرد نظامی جبهه مقاومت مشخص است/تا قبل از عید فطر رژیم خبیث صهیونیست را پشیمان خواهیم کردراهبرد نظامی جبهه مقاومت مشخص است/تا قبل از عید فطر رژیم خبیث صهیونیست را پشیمان خواهیم کردراهبرد نظامی جبهه مقاومت مشخص است/تا قبل از عید فطر رژیم خبیث صهیونیست را پشیمان خواهیم کردراهبرد نظامی جبهه مقاومت مشخص است/تا قبل از عید فطر رژیم خبیث صهیونیست را پشیمان خواهیم کردراهبرد نظامی جبهه مقاومت مشخص است/تا قبل از عید فطر رژیم خبیث صهیونیست را پشیمان خواهیم کرد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
مقاومت با سیاست افراطی گری خود و ایدئولوژی ناکارآمدی خودش از بین خواهد برد ملت جز فقر بیکاری و مشکلات اقتصادی و معیشت و گرانی و تورم و اختلاس حیف میل بیت‌المال و پارتی بازی ناکارآمدی ناتوانی خود را در جنگ و خونریزی و تشیع جنازه وتخریب کشور ملت نخبه‌ها و مهاجرت و فرار سرمایه ملی می دانند مخالف رفاه و آسایش و آرامش و امنیت و سلامت و نشاط و شادابی و پیشرفت ملت خود هستند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین