کد خبر: ۲۲۶۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۵۷ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: نامزد انتخابات مجلس کهگیلویه گفت: معامله گر نیستم بخواهم سر حقوق مردم با استانهای دیگر معامله کنم دنا پلاس و شاسی بلند نمی گیرم که نتوانم از حقوق شما دفاع کنم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، دکتر آیت الله سعادتیان در جمع مردم کلات دشمن زیاری ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب گفت: از همه شما که به دلیل احساس مسئولیت برای آینده خود و فرزندانتان اینجا جمع شدید تشکر می کنم خود را متعلق به کهگیلویه بزرگ می دانم افتخار می کنم که باعث و بانی وحدت در این منطقه ای شوم که دستخوش تمایلات نامیمون برخی برای بهره برداری سیاسی قرار گرفته است.

کاندیدای جوان انتخابات مجلس دوازدهم بیان کرد: عده ای برای بهره برداری از تفرقه اندازی بین مردم و گل آلود کردن آب و گرفتن ماهی به نفع خود شکاف قومیتی و دوقطبی ثلاث و بویراحمد رقم زدند و استفاده بردند.

وی ادامه داد:انتخابات مهمترین پدیده است که امروز در کشور داریم و این روزها تب و تاب خاصی به جامعه داده است همان طور که امام عزیز فرمودند «مجلس در رأس امور است»یعنی همه تصمیمات مهم کشور که حاصلش رقم زدن سرنوشت ماست در مجلس باید رقم بخورد.

با شجاعت حقابه مارون را می‌گیرم/برای احقاق حق مردم کهگیلویه با کسی معامله نمی‌کنم
سعادتیان با بیان اینکه تحولات سیاسی اجتماعی و فرهنگی در مجلس رقم می خورد، افزود: لذا می طلبد با دید باز فردی را انتخاب کنید که زبان گویای شما بدون در نظر گرفتن هر گونه مسایلی باشد که ویژه خدمت به افراد خاصی باشدخدمتگزاری صدیق توانا و آگاه به مسایل انتخاب کنید که وضعیت فجیعی که شهرستان های ما را به سرزمین سوخته تبدیل کرده ست تکرار نشود.


نامزد انتخابات کهگیلویه بزرگ گفت:بنا ندارم امروز تلویحا کسی را زیر سوال ببرم اما نماینده توانمند اگر داشتیم وضعیت کشور این نبود.حاصل کارشان بدبختی است که بر سر اقتصاد مملکت آمده است.اقتصاد یکی از مهمترین مسائل جامعه است حتی وضعیت مالی حضرت خدیجه به حرکت انقلابی پیامبر کمک کرد اگر اقتصاد ضعیف باشد دین از جامعه رخت میبندد.

سعادتیان با بیان اینکه ناکاآمدی در ادوار گذشته باعث شده امروز در کهگیلویه دو کارخانه فعال نباشد و جوانان در آسیب های اجتماعی غرق شوند، ادامه داد: اگر امروز خودکشی افزایش یافته علتش بیکاری است شرمندگی در برابر زن و بچه افراد را به این حال و روز دچار می کند.چون درآمد مستمر برای کفاف زندگی ندارد راهی جز پایان دادن به عمر ندارد اگر چرخ کارخانه های اینجا می چرخید جوانان ما به این بلا گرفتار نمی شدند.

وی گفت:جوان اصلی ترین سرمایه جامعه است جوانان طاغوت را سرنگون کردند جنگ را مدیریت کردند اما امروز چه نقشی در مملکت دارند؟ مجلس مصوب می کند بازنشستگان نباید در ادارات باشند اما با سیاسی کاری تنها عده ای پیر کنار گذاشته می شوند و ردیف برای اشتغال جوانان باز نمی شود.

با شجاعت حقابه مارون را می‌گیرم/برای احقاق حق مردم کهگیلویه با کسی معامله نمی‌کنم

سعادتیان تأکید کرد:با توکل به خدا در عرصه حاضر شدم آگاهی و اشراف کامل نسبت به ناملایمات پیش رو داشتم برنامه دارم برای اقتصاد برای اشتغال و رفاه مردم برای افق 30 ساله کهگیلویه برنامه تدوین کردم بعد از انتخابات ارائه خواهم داد به خاطر اینکه مورد بهره برداری رقبا قرار نگیرد. علمش را دارم و بلد هستم کار چطور انجام شود.

وی با بیان اینکه بنای بر بداخلاقی نداریم اعلام کردم در ستاد شخص خاصی را مورد هجمه قرار ندهند اما شیطنت های آنها جواب دارد، بیان کرد: به اردوگاه رقیب تذکر دادم قافیه را باختند و تمام شده اند چون کم آوردند دست به دامن کارهای ضد اخلاقی می شوندباز هم اعلام می کنم ادامه بدهید به ضرتان تمام می شود.

سعادتیان با اشاره به سخنان نسنجیده در تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدها گفت:حرف بی ادبانه ای زد و به کاندیداها و لقب زشتی داد که شایسته خود اوست، گر بدی گفت حسودی و رنجید رفیقی/گفت تو خوش باش گوش به احمق نکنید.


سعادتیان به ظرفیت های چهار شهرستان اشاره کرد و گفت:منابع خدادادی زیادی داریم بوکسیت فسفات چرام هر دوره شعار می دهند و بعد به فراموشی سپرده می شود نیترات لیراب دیشموک در خاورمیانه حرف اول را می زند اما مورد بی مهری قرار گرفته است سیلیس و آهک بهمئ و دیگر معادن ما مورد استفاده قرار نگرفته است. کسی به فکر پمپاژزمین ها نبود دو تا سد داریم آب از شهرستان خارج می شود و اجازه برداشت آب نداریم اگر کسی شجاعت پیگیری داشت به راحتی می توانستند در مرحله مطالعه سدها حقابه را ببینند شعارهای پوپولیستی و حربه های مختلف برای رسیدن به کرسی مجلس وظیفه خود را فراموش می کنند نظارت بر اجرای قانون و عدالت و پیگیری حق و حقوق مردم وظیفه نماینده است.


سعادتیان با بیان اینکه از ظرفیت نفت بهمئی برای اشتغال جوانان استفاده نشده است، افزود: با وجود همه ظرفیت‌های موجود جوانان ما کارگر دیگر استانها هستند این شجاعت را دارم که کفن پوش جلوی جوانان بهمئی حق خود را از نفت بگیرم از همه مراحل قانونی برای اینکار بهره می گیرم حقابه سدها را می گیرم معامله گر نیستم بخواهم سر حقوق مردم با استانهای دیگر معامله کنم دنا پلاس و شاسی بلند نمی گیرم که نتوانم از حقوق شما دفاع کنم اولویتم مسایل اقتصادی است سعی خواهم کرد سرمایه گذار جذب کنم به لطف خدای متعال چهره سوخته و فلک زده این چهار شهرستان را تغییر دهم.


وی ادامه داد: هر کجا را نگاه کنید یأس و نا امیدی است مردم با امید رأی دادند اما تغییری و بهبودی در زندگی ندیدند جوان ما با فوق لیسانس کارگری می کنند. عزت واقعی را برمی گردانم مردم ما به ذلت کشاندند.

با شجاعت حقابه مارون را می‌گیرم/برای احقاق حق مردم کهگیلویه با کسی معامله نمی‌کنم

سعادتیان راه مناسب را یکی از زیرساختهای اصلی برای توسعه دانست و گفت: برای جمع آوری رأی مردم زمزمه شهرستان شدن بخش ها می دهند کمترین خدمات به این دو بخش نشده چطور می خواهی به شهرستان ارتقا دهی؟ حداقل 150 نقطه حادثه خیز در جاده قلعه رئیسی وجود دارد آنتن دهی تلفن ضعیف است برق ناپایدار و کمبود آب از دیگر مشکلات است با چه رویی از مردم رودسمه و تنگ چویل رأی می خواهند؟ برای مردم چکار کردند؟ منت می گذارند که ما فلان کار کردیم در صورتی که پیگیر نبودند جمهوری اسلامی خدمات ارائه داد عرضه نداشتید پیگیری کنید.

وی هواداران خود را به خویشتن داری و پرهیز از واکنش تفرقه افکنانه توصیه کرد و گفت: این رقابت ها می گذرد وحدت و برادری را ادامه دهید رفتارتان در راستای حفظ امنیت باشد به امید خدا پیروزی از آن شماست.

نامزد انتخابات کهگیلویه بزرگ نسبت به حضور پلاک های غیر بومی در تجمعات انتخاباتی و نیز استفاده تبلیغاتی مدیران از بیت المال هشدار داد و گفت: شورای تأمین کنترل کنند غیر بومی ها برای مردم ما تصمیم نگیرند اعتماد مردم را پاس بدارند اگر مردم نسبت به مسئولین بی اعتماد شدند پایه های مشروعیت نظام لرزان می شود نیروهای امنیتی دستگاههای نظارتی و فرمانداران با دقت رصد کنند چه برخودی با خاطیانی شده که با استفاده از بیت المال به نفع کاندیدای خاص فعالیت دارند؟ هشدار می دهم برای حفظ اعتماد بین مردم با خاطیان برخوردی شود که مردم ببینند تکرار این کار باعث ناامنی می شود و مقصر آن مسئولین شهرستان هستند.

انتهای خبر

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
مرد شجااااااع
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین