تاریخ انتشار:۱۳:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های دولت برای رفع محرومیت‌ها گفت: در بسیاری از مناطق استان احداث پل‌ها بسیار ضروری بوده که از روزهای ابتدایی فعالیت دولت سیزدهم نسبت به تخصیص اعتبار برای این پل‌ها اقدام شد و این پروژه‌ها فعال هستند و تعدادی هم به زودی افتتاح می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید علی احمدزاده سه شنبه شب در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد افزود: دهه فجر امسال ۶۱۹ طرح در استان افتتاح و ۶۰ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

وی بیان کرد که پل شهید طیب، بیمارستان سوانح سوختگی یاسوج، احداث باند دوم جاده یاسوج به سمیرم محدوده روستای سمرون، زیرسازی و آسفالت معابر روستای سروک و کمربندی یاسوج (قطعه دوم) از مهمترین طرح هایی است که براساس برنامه ریزی دهه فجر امسال بهره برداری می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های دولت برای رفع محرومیت‌ها گفت: در بسیاری از مناطق استان احداث پل‌ها بسیار ضروری بوده که از روزهای ابتدایی فعالیت دولت سیزدهم نسبت به تخصیص اعتبار برای این پل‌ها اقدام شد و این پروژه‌ها فعال هستند و تعدادی هم به زودی افتتاح می‌شوند.

احمدزاده ضمن بیان سختی‌هایی که مردم برخی مناطق استان در عبور از رودخانه‌ها داشته اند که در بسیاری موارد منجر به قطع عضو یا سقوط به رودخانه و مرگ آنان شده افزود: کاهش مشکلاتی که بر اثر ضعف زیرساخت ها در برخی نقاط استان وجود دارد از اولویت های جدی دولت سیزدهم است.

احمدزاده با یادآوری اینکه براساس قانون دستگاه های اجرایی باید یک درصد از اعتبارات خود را در حوزه ایثار و شهادت هزینه کنند تصریح کرد: در برخی موارد انحراف هایی از هزینه کرد بودجه های مذکور گزارش شده که پذیرفتنی نیست.

وی تاکید کرد: تجهیز بیمارستان اعصاب و روان سلمان در شهر یاسوج به یک دستگاه آمبولانس پس از سال ها انتظار از جمله اقدام های انجام شده برای خدمات رسانی بهتر به جانبازان استان در دولت سیزدهم است.

احمد زاده خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ هزار و ۱۰۰ دیدار چهره به چهره با خانواده های شهید و ایثارگر استان در محل سکونت، بیمارستان و اداره بنیاد شهید برای دریافت درخواست ها و انتظارات آنان انجام گرفته است که نشان دهنده اهتمام دولت به مقوله رفع مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگر استان است.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات مطلوب به والدین شهدا از برنامه های جدی دولت است.

احمد زاده عنوان کرد: از یک سال گذشته تاکنون ۲۳۰ میلیارد ریال برای ساماندهی قبور شهدای استان هزینه شده است.

وی با یبان اینکه از ۵۲۴ گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۰۰ مورد آن ساماندهی شده ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری ساماندهی قبور شهدا به پایان رسد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین