تاریخ انتشار:۲۲:۴۱ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: با توجه به تاکید مسئولان و درخواست‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر برخورد جدی با خودرو‌های شوتی این امر در دستور جدی پلیس قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
صدا و سیما: رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه این استان یکی از کانون ها و گذرگاه های امن برای عبور خودروهای شوتی تبدیل شده بود گفت: با توجه به تاکید مسئولان و درخواست های مکرر مردمی به ویژه روستاهای مسیر تردد شوتی ها، برخورد شدید و قاطع با این خودروها در دستور جدی پلیس قرار گرفته است.
سرهنگ جابر پیوست افزود: خودروهای شوتی علاوه بر زیان اقتصادی، خطرات، تصادف و احتمال آتش سوزی و گره های ترافیکی را در سطح معابر به وجود می آورند.
وی از اولویت برخورد با خودروهای شوتی خبر داد و اضافه کرد:
طرح های امنیت بخش در جادهها و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای شوتی برای دیگر رانندگان اجرا می شود.
سرهنگ پیوست تأکید کرد:  پلیس به دنبال این است که با اجرای طرح های ضربتی نسبت به جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی که با حرکات مخاطره آمیز خود باعث بی نظمی در حوزه ترافیکی برای شهروندان ایجاد می کنند برخورد کند.
کهگیلویه و بویراحمد در مسیر قاچاق کالا از بنادر جنوبی به استان های مرکزی و تهران قرار دارد و روزانه خودروهای شوتی با سرعت ها و سبقت های غیر مجاز با عبور کاروانی در جاده های کم عرض و پر پیچ و خم استان ساز مرگ را به خوبی کوک کرده اند.
این ارابه های مرگ جاده های کهگیلویه و بویراحمد را به تسخیر خود درآورده اند و حتی بر تعداد آن ها روز به روز افزوده می شود و همه ساله عابران پیاده و سرنشینان خودروهای دیگر را در جاده ها به کام مرگ می کشانند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین