کد خبر: ۲۲۴۲۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۲۶ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه بویراحمد و دنا گفت: تکلیف نیروهای انقلاب انتخاب اصلح است اینکه به این بهانه کارهایی انجام شود من موافق نیستم رسالت تاریخی انتخاب اصلح رآی آوری بالا نیست تکلیف خود را انجام دهید به وظیفه خود عمل کنید .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،شیرعلی خرامین در نشست وحدت اصولگرایان گفت: اولین وظیفه ما مشارکت است اما به چه قیمتی و از چه طریق؟

نامزد انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد و دنا با بیان اینکه عملکرد برخی مسئولین برای مشارکت مشابه قضیه سنگ به سر مردم زدن برای گریه در روضه اباعبدالله است، افزود: مشارکت آن هم توسط ما مدعیان انقلاب به قیمت زیر پا گذاشتن قانون است!

خرامین گفت:ما قانون انتخابات داریم طبق قانون راه اندازی کارناوال حتی در زمان تبلیغات ممنوع است و متینگ و سخنرانی خلاف اصول است .

وی با اشاره به اینکه مسئولان به بهانه گرم شدن تنور انتخابات تبلیغات را مجاز کرده‌اند، ادامه داد: دو ماه است مردم را سرگرم کردیم در جنگ روانی انداختیم.

استاد دانشگاه گفت: دانشجو دلسرد شده جامعه دلسرد شده‌ اگر مشارکت می‌خواهید به دانشگاه بروید چرا آنجا صحبت نمی‌کنید آنها را تشویق کنید.

خرامین گفت:حرفم این است این نوع مشارکت را قبول ندارم سم خطرناک است این کارها سلامت و امنیت انتخابات را زیر سوال می‌بریم ما دنبال لشکرکشی هستیم طوایف را به جان هم انداختیم ما در تریبون‌ها برادر را علیه برادر تحریک می‌کنیم تنش ایجاد می‌کنیم.

وی خواستار جلوگیری حوزه و ائمه جمعه از بدعت‌ها شد و تصریح کرد:این نوع مشارکت افزایی سم است مشارکت افزایی کار کردن روی قسری که مشارکت ضعیف دارند مردمی که لوداب و سپیدار و می‌روند اینها همیشه هستند به دانشگاه ها برویم دانشجو نا امید است بازاریان نا امیدند ما مدعیان انقلاب اجازه قانون شکنی ندهیم.

وی با بیان اینکه از نیروهای انقلاب گلایه دارم از بقیه نمی‌شود انتقاد کرد چون انگ پوششی می‌زنند، افزود: اطلاغیه شورای ائتلاف را در سپیدار جلسه می‌گیرید می‌خوانند اشتباه است.

خرامین در خصوص توصیه به ائتلاف انتخاب رأی آور، با بیان اینکه بعد از انتخابات چیزی که باب شده این است که اصلح رأی آورد آورد،گفت: این چه موضوعی است؟ در سقیفه مگر ابوبکر رأی بالا نداشت حضرت زهرا«س» تحت هیچ شرایطی زیر بار انتخاب و بیعت با او نرفت گفت علی ولو با یک رأِ ی اصلح است.

وی ادامه داد: بدعت در دین ایجاد نکنید تکلیف نیروهای انقلاب انتخاب اصلح است اینکه به این بهانه کارهایی انجام شود من موافق نیستم رسالت تاریخی انتخاب اصلح رآی آوری بالا نیست تکلیف خود را انجام دهید به وظیفه خود عمل کنید .

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: برای سلامت و امنیت انتخابات نگرانم برای مشارکت جای نگرانی در استان نیست از شدت داغی تنور مشارکت می‌سوزیم بیایید از خود بگذریم برای نظام.

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
راه روشن فردا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
صحرای وله و بوری پله / یو هم منم منم ایکنه ، هیچی نیست
هر روز و هرشب در خونه مردم در حال التماس برای رای هست و تمام افتخارش اینکه و انگلیس مدرک گروته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
جو گیر نوابو
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
کمتر از 5000 رای داری . تازه همین آرا هم روزهای آخر به رقیبان قدر می پیوندند که امید قبولی دارن هیچکس دوست ندارد که رایش به هدر برود.
ی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
ثقیفه بنی ساعده
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
آرای ایشان هرچه باشه مربوط به آقای روشنفکره و ماندن ایشان بطورقطع بنفع آقای منتظریان . درود بر دکتر خرامین ، بمان تا نفس آخر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین