کد خبر: ۲۲۴۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۵۹ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم‌اندیشی با سه نامزد حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا از آنها خواست با در نظر گرفتن منفعت مردم برای ماندن یک کاندیدای پرقدرت و رأی‌آور ائتلاف کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، نشست شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت‌الاسلام شیخ صفدر پناهی و با حضور غلام‌محمد زارعی، نادر منتظریان و علی خرامین کاندیدهای مجلس دوازدهم سواری اسلامی امروز در مرکز حوره علمیه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی در این نشست با تبیین احادیثی از امیرالمومنین«ع» کاندیدا را به رعایت اخلاق انتخابات و تقوای سیاسی توصیه کرد.

مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمداز حضور کاندیدایی که دعوت شورای وحدت را پذیرفتند قدردانی کرد و در تبیین اهداف این نشست گفت: شورای وحدت بخاطر وظیفه‌ای که بر دوش دارد بسیاری از نیروهای طرفدار انقلاب و جریان مردمی توقع دارند که در انتخابات بتوانند از مواضع نیروهایی که در سطح استان هستند به انها کمک کند.

وی ادامه داد: در پوشش نظرات آنها و رصد انتخابات شورای وحدت به گونه‌ای مشی کند که منافع مردم حاصل شود و انتظارات نخبگان را براورده کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهی بیان کرد: یکی از انتظارات نخبگان از شورای وحدت این است عزیزانی که وارد صحنه شده‌اند تعامل مثبت با آنها برقرار کند شور و نشاط انتخابات رعایت شود دغدغه‌های رهبری لحاظ شود و جهت گیری به گونه ای باشد که به منافع مردم پاسخ دهد.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخابات چهار ویژگی مهم مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را یادآور شد و افزود: ما بعنوان تشکلی که خود را سرباز ولایت می‌دانیم این ویژگی‌ها را در جامعه رصد کنیم.

این مسئول با بیان اینکه برخی از ویژگی‌ها مخاطب آن عمومی است، گفت: سلامت انتخابات مخاطب آن وزارت کشور، مجریان، شورای نگهبان است، رقابت مخاطب خاص آن کاندیداها هستند و نخبگانی که کاندیدا معرفی می کنند اما مشارکت وظیفه همه نخبگان است کمک کنند.

وی با بیان اینکه تشکیلات ما به دو منظور مخاطب رهبری است،این وظایف را شامل داغ کردن تنور انتخابات و مشارکت حداکثری و تضمین رقابت صحیح عنوان کرد.

حجت‌الاسلام پناهی بیان کرد: به این منظور از سه نامزد بزرگوار دعوت کردیم تبادل نظر داشته باشیم بگوییم شورای وحدت با همه عزیزان ارتباط داشته باشد برنامه ریزی صورت بگیرد تا رقابت مد نظر رهبری اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه دوره آینده دو کاندیدایی است،تصریح کرد: امروز اگر خوب همدیگر را تحمل کنید در رقابت توهین نکنید علیه یکدیگر دست به برخی حرکات نزنید چه بسا همین شما دور آینده دو نفر بخواهید ائتلاف کنید چه بسا
تشکیلات ما به نتیجه ای برسد رصد کند عزیزانی که این دور در صحنه هستند فرمایش رهبری و صلاح رهبری را در نظر گرفته‌اند برای دوره اینده در نظر بگیرد.

این مسئول در خصوص رقابت پرشور گفت: هر تلاشی که به افزایش آرا منجر شود مورد رضایت رهبری است توقع داریم رقابت برادرانه باشد در جهت بیان برنامه، ویژگی و توانمندی خود باشد تا مردم جذب شوند، اینطور نباشد که کاندیدای برای رأی اوردن دیگری را زیر سوال ببرد فضا به سمت ناسلامت پیش برود.

رئیس شورای وحدت گفت: جامعه از ما توقع دارد به نیروهای انقلابی بی مهری نکنیم ارتباط صمیمی داشته باشیم ما جریانی که از اول انقلاب تاکنون در این زمینه تلاش دارند دعوت کردیم درخواست داریم خود شما مصحلت و منفعت مردم را در نظر بگیرید یک کاندیدای پرقدرت رأی آور که نماینده اکثریت قاطع مردم باشد در صحنه بماند.

وی در ادامه افزود: ما در رصد انتخابات برای دور آینده اگر کسانی اکنون کنار رفتند دوره بعدی حمایت خواهند شد.

حجت‌الاسلام پناهی از نامزدها خواست به انسجام برسند اگر این دوره به نتیجه برسند بهتر اگر نشد، به جامعه بگوییم تلاش کردیم و کسانی که به حق مردم تمکین کردند در دور آینده دو نفر مد نظر خواهند بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
زارعی با هماهنگی روشنفکر اومده که منتظریان و بهرامی رای نیارن...به وعده و امید اینکه دور بعد با تامرادی ها ائتلاف کنه
ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
زارعی دنبال منافع/شستا/شرکت نفت/پیمانکاری هست/کاش که از رمز یازهرا استفاده ابزاری نکند
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
مردم نمیخوان شما ها را به زور،پرونده سازی ووعده وعید...نمیشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین