تاریخ انتشار:۱۸:۰۵ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
فرماندار کهگیلویه:
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه از افتتاح و کلنگ‌زنی160طرح طی دهه فجر در شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها 2هزار میلیارد تومان هزینه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، فرماندار کهگیلویه امروز در شورای اداری شهرستان گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۱۶۰ طرح عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود. 

 

سید حمزه محقق‌زاده اظهار کرد: از این تعداد پروژه ۱۴۷پروژه افتتاح و ۱۳پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد. 

 

وی اعتبار این طرح ها را بالغ بر ۲هزار میلیارد تومان علام کرد. 

محقق‌زاده طرح‌های افتتاحی را در حوزه گازرسانی، آبرسانی، کشاورزی، طرح هادی روستایی، آسفالت و بهسازی راهها، اصلاح و توسعه شبکه برق و بهداشت.. عنوان کرد. 

 

وی با تاکید بر خدمات جهاد گونه و مطلوب دولت سیزدهم گفت: نیاز است مسئولان با تلاش بیشتر رضایتمندی مردم را فراهم نمایند. 

 

رئیس شورای اداری کهگیلویه با بیان اینکه تبیین و تشریح خدمات نظام از سوی مسئولان برای اقناع عمومی ضروری است تصریح کرد: ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای نمایش ظرفیت‌هاست. 

 

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات پرشور نیازمند تعامل و فراهم نمودن امکانات ویژه می باشد تصریح کرد: قانون دستگاه های اجرایی را ملزم کرده که نیرو و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

 

وی بیان کرد : دهه فجر امسال برنامه های مختلفی در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین