تاریخ انتشار:۲۱:۴۱ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
انگشتان دیگر بریده نمی‌شوند
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل روستای شهید طیب در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
علی احمدزاده در گفت‌وگو با عصر دنا از افتتاح پل روستای شهید طیب در دهه فجر خبر داد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:مردم در روستای شهید طیب برای عبور از رودخانه مارون از جره استفاده می کردند که منجر به قطع انگشتان دست و دیگر مشکلات برای آنها می‌شد که در دولت سیزدهم کلنگ‌ احداث پلی بر روی رودخانه مارون به زمین زده شد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پل شهید طیب به طول ۱۵۶ متر احداث شد و خبر خوب اینکه این طرح به همت راهداری و پیمانکار در دهه فجر امسال افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
 
وی بیان کرد: جاده‌ای هم به طول ۱۷ کیلومتر در این منطقه در حال احداث است که هنوز جای کار دارد.
 
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهید طیب دانشجوی دانشگاه آمریکا بود که در بحبوحه جنگ هشت ساله دفاع مقدس تحصیل در آمریکا را رها کرد و برای دفاع از انقلاب به جنگ رفت و وصیت کرد که بعد از شهادت در روستای خود به خاک سپرده شود تا مسئولان به واسطه مزار این شهید والامقام به مشکلات این روستا رسیدگی کنند.
 
انتهای خبر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین