تاریخ انتشار:۱۶:۴۷ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون هیات امنای ۸۰ مسجد دراستان، آمادگی خود را برای برگزاری مراسم اعتکاف اعلام کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام موسوی نیا در نشست هماهنگی مراسم اعتکاف با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار و ۱۵۵ نفر برای مراسم اعتکاف نام نویسی کردند افزود: از این تعداد هزار و ۵۹۰ نفر دانش آموز و بقیه افراد عمومی هستند.
وی گفت: کسانی که می‌خواهند در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند تا سوم بهمن ماه می‌توانند برای نام نویسی به مساجد و مدیریت مدارس مراجعه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان در این نشست گفت: اعتکاف یک سنت حسنه و میهمانی الهی و اسلامی است که بر معنویت اخلاق و ارتقای فرهنگ در جامعه تاثیر دارد.
آیت الله حسینی افزود: مبلغان و مداحان باید در این فرصت احکام و آداب اعتکاف و مباحث اعتقادی و گفتمان‌های دینی را به افراد معتکف به روشنی بیان کنند.
وی ادامه داد: حضور داوطلبانه معنوی جوانان با انگیزه الهی حکایت از ایمان قوی آنان دارد و سبب نا امیدی دشمنان می‌شود.
وی بیان اینکه مسولان باید امنیت و نظم برا برای معتکفین فراهم کنند ادامه داد: موضوعات فرهنگی و تفریحی نیز باید در برنامه‌های اعتکاف مورد توجه قرار داد.

برچسب ها: اعتکاف
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین