تاریخ انتشار:۱۷:۰۳ - ۳۰ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت:برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه فجر تهیه و تدارک دیده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، امین درخشان زاده افزود: سه جشنواره بین المللی فیلم فجر، جشنواره موسیقی و هنر‌های تجسمی و ویژه برنامه‌های دهه فجر در استان برگزار می شود.
درخشان زاده با اشاره به در پیش بودن انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی توسط رسانه‌های استان گفت: یک طرف مسئله انتخابات و ایجاد مشارکت رسانه‌ها هستند که عملکرد رسانه‌های مکتوب، مجازی و الکترونیک قابل تقدیر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بخش قابل‌توجهی رسانه در این حوزه فعال هستند، افزود: تاکنون ۶ جلسه با موضوع اخلاق رسانه‌ای و حساسیت قومی و قبیله‌ای که در گذشته برای استان چالش ایجاد کرده بود، برگزار شد.
این مسوول خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری نظرسنجی انتخاباتی در سایت‌ها و خبرگزاری ابهامات و منع قانونی وجود دارد و باعث ایجاد چالش‌هایی شده که نظرسنجی‌های انتخاباتی محدود می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.