کد خبر: ۲۲۲۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۵۹ - ۲۵ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان پرداختی تسهیلات ازدواج توسط بانک‌ها تا پایان آذرماه امسال ۶۳ درصد است که این عملکرد قابل قبول نیست
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید احسان عسکری امروز در نشست شورای هماهنگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج بودند ، گفت:از این تعداد بیش از ۷ هزار نفر تسهیلات ازدواج دریافت کردند و بالغ بر چهار هزار نفر دیگر در نوبت دریافت این تسهیلات هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان پرداختی تسهیلات ازدواج توسط بانک‌ها تا پایان آذرماه امسال ۶۳ درصد است که این عملکرد قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه جایگاه استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج بیست و هفتم کشور است، گفت: بانک‌ها در زمینه پرداخت وام ازدواج تا پایان سال همکاری و مشارکت کنند و انتظار می رود به روند پرداخت تسهیلات ازدواج سرعت دهند.

عسکری عنوان کرد: استان در بسیاری از زمینه‌ها نیازمند مساعدت است و از شبکه بانکی انتظار می‌رود پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه‌های ازدواج، فرزندآوری، اشتغال، مسکن و سایر موارد را با حساسیت انجام دهند.

معاون استاندار عنوان کرد: پرداخت تسهیلات فرزندآوری هم قابل قبول قبول نیست و با توجه به وضعیت استان می‌طلبد بانک‌ها مشارکت بهتر و بیشتری تا پایان امسال داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه وضعیت بنگاههای اقتصادی در استان ضعیف است، گفت: اگر بنگاه‌های اقتصادی در استان به خوبی اداره شود شاهد رشد در اقتصاد استان خواهیم بود.

عسکری به پرداخت تسهیلات بند سه و چهار تبصره ۱۸ اشاره کرد و افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ هم عملکرد شبکه بانکی قابل قبول نیست و باید تا پایان سال به ۴۰ درصد برسد.

عسکری با اشاره به اینکه۲۰ طرح بزرگ اقتصادی و تحول‌زا در استان در دست اجرا است، گفت: تبصره ۱۸ ابزار کمک به این طرح‌های بزرگ اقتصادی است.

وی عنوان کرد: بند الف تبصره ۱۸ توزیع شهرستانی ندارد، اما در بند‌های سه و چهارم توزیع شهرستانی رعایت شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد دانشفر ۰۹۱۷۳۴۱۲۴۹۰
|
Romania
|
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
انتقاد نویسنده هم استانی از نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ، دنا و مارگون در پی کنایه توهین آمیز به قوم رئیس...

بنام خدا

جناب آقای مهدی روشنفکر
نماینده ی محترم شهرستانهای بویراحمد ، دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراماً ؛ از شما که داعیه دار phd در رشته تاریخ ایران زمین هستید ، بسیار بعید ، بلکه ابعد و جای بسی تاسف است و تآسف ؟!!!
لازم است خارج از موضوع فعالیت‌ها و تبلیغات انتخاباتی خارج از عرف و قانون روزانه شما و مبلغینتان به اطلاعتان برسانم:

کلیپی درفضای مجازی دست به دست می شود که به صورت غیرمستقیم منتسب به جنابعالی ومحتوای آن حاکی از آن است که یک قوم اصیل و با نجابت ، زحمتکش و کم توقع ، یعنی سی سختی ها (اهالی با فرهنگ شهر سی سخت) را بصورت کنایه "بی بخار" خوانده اید. هرچند معتقدیم که نماینده متعلق به همه ی مردم است. وهر چند شما از مصونیت پارلمانی تاحدودی برخوردار هستید. ولی متاسفانه بجای حرمت داری ، توهین نموده اید واز حیطه ی شان وظیفه ی نمایندگی خارج شده اید. به عنوان نماینده چنین حقی را نداشتید که به یک قوم اصیل وبا فرهنگ آن از همتباران شهید رئیس علی دلواری علمدار ضد استعمار و استثمار اینگونه توهین نمایید و آنها را مورد هتک حرمت قرارداده و به آنها نسبت ناروا بدهید.
این اظهارات شما به تعریف قانون ، ازمصادیق اعمال مجرمانه و مشمول مجازات است.

چنین اعمال و رفتار و گفتار زشتی ، قطعا" نظارت بیشر مجلس را بر رفتار نمایندگان و نیز نظارت شورای نگهبان را می طلبد.

شما به عنوان نماینده مردم در مجلس کنونی کمی به خود زحمت داده و یک دوره کتاب چهارجلدی تحت عنوان ساختار سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی استان کوه گیلویه بویراحمد با تکیه بر تاریخچه ی قوم رئیس در شهرستان دنا را مطالعه کنید تا بامشاهده ی مستندات واسناد به عمق فرهنگ و تمدن مردم درمنطقه مورد نظر(سی سخت) پی ببرید.
هردو دست مؤلف این کتابها شکسته باد که با درج عکس شما در آن نوشتارها تبلیغی برای شما شد که قدرشناس نبودید و هیچگاه هم نخواهید بود. چون بجای قدرشناسی ، اینگونه به قوم و طایفه توهین و اهانت نموده اید.

بنا بر این ضمن انتقاد شدید از این افاضات زشت آن عالیجناب (نماینده محترم) اعلام میدارد که ؛ جا دارد مراتب عذرخواهی و پوزش طلبی خود را صریحا" و کرارا" به مردم قوم رئیس اعلام نمایید از شما انتظار خیری نیست ، شر مرسان.
به هواداران خودتان نیز تذکر دهید درفضای مجازی کمتر جولان داده و به اختلافات طایفه ای و قبیله گرایی دامن بزنند که به صلاح شما نیست. امنیت و آرامش روحی و روانی جامعه و منطقه خیلی مهم و در راس امور و از اوجب واجبات است.

با احترام مجدد
محمد دانشفر برایی
بخشدار اسبق دروهان
عضوی از قوم همیشه سرافراز رئیس در شهرستان دنا
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین