کد خبر: ۲۲۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۲۵ - ۱۹ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با موضوع «فرزندآوری» در حالی برگزار شد که اعضا هیچ گونه راهکار یا برنامه‌ای برای عمل به مطالبه مهم رهبر انقلاب نداشتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا از دهدشت، نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان امروز موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت را در دستور کار داشت.

در حالی که موضوع جلسه از قبل برای اعضا مشخص بود و فلسفه نشست، هم‌اندیشی برای ارائه راهکار در طرح موضوع است اما هنوز این فرهنگ در چنین نشستی نهادینه نشده و گویا دورهمی برای اتلاف وقت محسوب می‌شود. 

موضوعی که اینبار صدای امام جمعه را درآورد و از مباحث بی‌ربط مطروحه انتقاد کرد. 

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست گفت: حقیقتا یکی از علت‌هایی که جلسه شورای فرهنگ عمومی را با تأخیر برگزار می، کنیم بخاطر این است که خروجی قابل قبولی از نشست حاصل نشده است

 

امام جمعه کهگیلویه گفت: وقتی متناسب با مسائل شهرستان و نیز مطالبات ملی موضوع مطرح می، شود انتظار می‌رود اعضا با آمادگی برای ارائه راهکار و شکل‌گیری مصوبات اثربخش حضور پیدا کتند. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه بیان کرد: در این نشست غالب صحبت‌ها بی ربط با موضوع بود. 

 

وی با ابراز نارضایتی از اینکه اعضای شورا خارج از موضوع صحبت می کنند،افزود: به اصل موضوع پرداخته شود تا وقت جلسه هدر نرود.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: موضوع مشخص است راهکار ارائه دهید. مباحث طولانی فاقد خروجی و انداختن توپ در زمین یکدیگر فایده ای ندارد. 

 

وی با اشاره به چالش دهه آینده در دنیا و ضرورت توجه به فرزندآوری در کشور گفت: این موضوعی است که دغدغه اساسی برای رهبر انقلاب بوده و بارها خواستار برنامه‌ریزی برای جوانگرایی جمعیت شدند.

 

کارشناس مذهبی گفت: هر نهاد و دستگاه اجرایی وظیفه خود در قبال سیاست جمعیت را بداند و برای تحقق آن برنامه داشته باشد.

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اندرزگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
به نظرم احمقانه هست اگه فکر کنیم این موضوع دغدغه مسولین هست. الان سالی چند ده هزار جوون مردم بوسیله خودروهای بی کیفیت داخلی هر ساله توی جاده ها تلف می شوند بعد اگه دغدغه داشتند همین جمعیت موجود را حفظ می کردند... اینجا مردم غریب و تنها در انبوهی از مشکلات فقط به فکر زنده ماندن هستند...فرزند آوری کیلویی چند ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین