تاریخ انتشار:۱۲:۳۰ - ۱۵ دی ۱۴۰۲
مدیر آموزش و پرورش دهدشت:
عصر دنا: مدیر آموزش و پرورش دهدشت از تشکیل گروه‌های تبیین در مدارس خبر داد و گفت: رسالت این گروه،ها این است دانش‌آموزانی در تراز انقلاب و اندیشه سردار سلیمانی تربیت کنند تا به تمدن نوین اسلامی برسیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده امروز در جمع نمازگزاران جمعه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین از این جهت ارزشمند است که از تحریف جلوگیری می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: آنجا که اهداف و آرمانه‌ای نظام و اندیشه بلند و حاکمیت دینی تحریف می‌شود نیاز به تببین است.
وی با بیان اینکه دین و کارکردهای آن در معرض تحریف قرار دارند،گفت: اگر تبیین صورت بگیرد گفتمان شکل می‌گیرد گفتمانی که شکل رایج بین مردم باشد.

فاطمی‌زاده با اشاره به فرمایش رهبری که اگر جهاد تبیین درست صورت بگیرد مشکلات مردم حل می‌شود، ادامه داد: منظور از جهاد اکبر در حدیث نبوی جهاد به کمک قرآن و مقابله با شبهات مخالفان دین است.

این مسئول تببین به شیوه‌های مختلف با حفظ اخلاق اسلامی را ضروری دانست و گفت: امروز کارکردها و دستاوردهای انقلاب، خطر نفوذ و اندیشه مقاومت نیاز به تبیین را بیش از پیش ضروری کرده است.

وی اضافه کرد: سبک زندگی اسلامی نیاز به روشنگری دارد، وحدت و حقوق زن نیاز به روشنگری دارد.

فاطمی‌زاده فعالیت تحریفی دشمنان را کار رسانه‌ای هدفمند و با برنامه خواند و بیان کرد: کاری می‌کنند که فرزند دهه 80ما احساس بی‌هویتی می‌کند و دست به اغتشاش می‌زند.با رسانه خود کاری می‌کنند ک جوان ما احساس می‌کند در کشوری بدون تمدن زندگی می کند.

وی تأکید کرد: اگر تببین صورت می‌گرفت اگر خواص تریبون‌دار سکوت نمی‌کردند قطعا ما بسیاری از مشکلات از جمله فتنه 88را نداشتیم.

فاطمی‌زاده با بیان اینکه در همه عرصه‌ها نیاز به روشنگری داریم و وظیفه ماست که جهاد کنیم، گفت: در مجموعه آموزش و پرورش جهاد تبیین را به عنوان موضوع مهم داریم.

وی ادامه داد: در همه مدارس گروه‌های جهاد شکل گرفته تا بیین‌گر باشند و دانش‌آموزانی در تراز انقلاب و اندیشه سردار سلیمانی تربیت کنند تا به تمدن نوین اسلامی برسیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین