تاریخ انتشار:۰۰:۵۴ - ۱۵ دی ۱۴۰۲
با برگزاری کمیسیون پزشکی؛
عصر دنا: پرونده ۲۶۰ جانباز و متقاضی درصد جانبازی با برگزاری کمیسیون‌های پزشکی تعیین درصد، حالت اشتغال و حق پرستاری در یاسوج بررسی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، با برگزاری کمیسیون پزشکی، پرونده 260 جانباز و متقاضی درصد جانبازی با هدف بررسی تعیین وضعیت درصد جانبازی و حق پرستاری،حالت اشتغال در یاسوج بررسی شد.

در این کمیسیون، هشت پزشک متخصص از تهران در گروه‌های تخصصی تیر و ترکش، شیمیایی و موج، جانبازان را در مجروحیت‌های داخلی، ریه، چشم، اعصاب و روان، گوش، حلق و بینی معاینه کردند.
بعد از اتمام کمیسیون‌ها، پرونده‌‌ها به کمیسیون پزشکی عالی تهران ارجاع شد تا نتایج آن طی یک ماه آینده اعلام شود.
گفتنی است فعالیت کمیسیون‌های یاد شده از 8 صبح امروز در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و با بررسی 260 پرونده‌ جامعه هدف این نهاد و متقاضیان درصد جانبازی روز جمعه مورخ 1402/10/15 به کار خود پایان خواهد داد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام خرم روز مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان، رضا پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و منوچهر هرمز پور معاون سلامت و توانمند سازی  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از روند برگزاری کمیسیون بازدید کرده و در جریان نحوه رسیدگی پرونده‌های جامعه ایثارگران قرار گرفتند.

پرونده ۲۶۰ جانباز در کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

پرونده ۲۶۰ جانباز در کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

پرونده ۲۶۰ جانباز در کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین