تاریخ انتشار:۱۳:۵۱ - ۱۲ دی ۱۴۰۲
پس از ۶ سال وقفه:
عصر دنا: معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در طرح توزیع شیر رایگان ۷۸ هزار دانش آموز ابتدایی و کارکنان تحت پوشش این مهم هستند که به صورت ۲ روز در هفته (۵۰ وعده تا پایان اردیبهشت) شیر به صورت رایگان بین آن‌ها توزیع می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سبحان نژاد تاکید کرد: ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای اجرای طرح توزیع شیر برای مدارس استان است که در بیش از ۵۰ نوبت تا اردیبهشت ماه میان دانش آموزان توزیع می‌شود.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: به منظور حمایت از واحد‌های تولیدی در استان و در راستای سیاست دولت، توزیع شیر توسط کارخانه تولید لبنیات کوه گل یاسوج تا درب مدارس مقطع ابتدایی استان در شهر‌ها و روستا‌های مختلف انجام خواهد گرفت.
سبحان نژاد عنوان کرد: میزان کیفیت شیر، سلامت و چربی آن توسط تیم‌های نظارتی به طور مکرر بررسی می‌شود تا مشکلی در این رابطه وجود نداشته باشد، زیرا توزیع شیر در مدارس استان با هدف بهبود سلامت دانش آموزان است.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همچنین فرهنگ سازی استفاده از مواد لبنی در سبد خانوار‌ها نیز از دیگر اهداف این طرح است.
وی ادامه داد: توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار دو بار در هفته یکی از گام‌های مثبت دولت در جهت توجه به سلامتی و تغذیه دانش آموزان است.
سبحان نژاد عنوان کرد: شیر، غذایی کامل و دارای آب، چربی، کلسیم و ویتامین‌های مختلف است و باید در برنامه غذایی روزانه هر فرد قرار گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین