تاریخ انتشار:۰۸:۵۱ - ۱۲ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان در ۳۰۰ حرفه و رشته مختلف به علاقمندان آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هدایت در نشست شورای مهارت استان افزود: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۲۵ هزار نفر دردوره‌های مختلف آموزشی این سازمان شرکت کردند.

وی اضافه کرد: در مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای استان همزمان با طرح ملی مهارت افزایی، آموزش‌ های لازم در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر برای ۱۹ گروه هدف، ارائه می‌شود.

هدایت با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۱ مرکزآموزشی دولتی و ۱۴۰ آموزشگاه خصوصی در استان، مهارت‌ های مورد نیاز جامعه هدف را آموزش می‌دهند گفت: آموزش‌ های مهارتی در این مراکز برای دانشجویان، دانش آموزان، روستائیان، زندانیان، کارمندان و سربازان اجرا می‌شود.

مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به مشکلات آموزشی این سازمان گفت: مهمترین مشکل مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای موازی کاری برخی از دستگاه‌ های دولتی است که بدون آموزش گواهینامه مهارت صادر می‌کنند.
هدایت با اشاره به مشکل کمبود اعتبارات این سازمان افزود: با توجه به این که آموزش‌ ها باید به روز باشد، کمبود اعتبارلازم برای بهسازی و نوسازی تجهیزات و خرید مواد مصرفی، کیفیت آموزش‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین