کد خبر: ۲۲۱۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۱۰ - ۱۰ دی ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مراسم تحلیف و اتیان سوگند ۵۵ نفر از کارآموزان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رییس کل دادگستری استان و معاونین قضایی و همچنین معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری ، هیات مدیره و بازرسین مرکز و کانون وکلا و کارشناسان استان برگزار گردید و در این جلسه تعداد ۵۵ کارآموز تحلیف و پروانه کارشناسی خود را دریافت کردند.

دکتر افراسیاب رییس کل دادگستری استان گفت:
نکند که قلم ما از معیار حق لغزش پیدا کند که در آن صورت آخرت خود را از دست خواهیم داد.

روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار داشت: اخلاق را مهمترین معیار در کارشناسی دانست و از رویه ارجاعات ادارات در استان گلایه کرد و آنرا ناعادلانه دانست و ورود دستگاههای نظارتی به این موضوع را خواستار شد.
وی  افزود: که تعرفه دستمزد رعایت نمی شود، روند کنونی در اطاله دوره کارآموزی را طولانی دانست و از آن به تاخیر در امور رات موجه تعبیر کرد و افزود ۴ سال برای این مقوله هیچ توجیهی ندارد و حس ناامیدی را تزریق می کند.

التیام مقدم رییس هیات مدیره مرکز استان گفت: ضمن تبریک به کارآموزان نکاتی را پیرامون موضوعات کارشناسی تشریح کرد و از تعداد ۱۵ کارشناس نمونه و برتر تقدیر نمود.

در پایان مهندس محمدهادی یزدان پناه سربازرس مرکز استان ضمن تقدیر از زحمات هیات مدیره خصوصا مهندس التیام مقدم ، دغدغه دوستان در خصوص طولانی بودن دوره را وارد دانست و افزود مواردی از جمله تغییر مدیریت ها ، بحث کرونا ، تغییر سیستم اداری از روش های سنتی به روش جدید و نوین و... را از دلایل این موضوع دانست و اظهار امیدواری کرد که این موضوع با اصلاحات انجام شده ترمیم خواهد شد .

در پایان متن سوگندنامه توسط ایشان قرائت و ختم جلسه اعلام گردید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
درود بر مهندس دانشفر مرد بی ادعای مرکز
Malkian
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
صحبت های دکتر روستا ، دقیق ، تخصصی و از جنس کارشناسی است.خدا حفظش کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.