تاریخ انتشار:۲۳:۱۸ - ۰۴ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: جمعی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در دست اجرا در بخش دیشموک بازدید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از طرح پل رودسمه که حدود ۷۰ درصد پیشرفت کاری دارد، با بیان اینکه با تخصیص بودجه‌ای معادل ۱۴ میلیارد تومان از منابع راهداری استان به این طرح، پیمانکار مطالبات خود را دریافت خواهد کرد، گفت: پیمانکار متعهد شد که هر چند به صورت محدود، زمینه عبور و مرور مردم در زمستان را بر روی این پل تا تکمیل آن فراهم کند.
شاهینی همچنین در بازدید از طرح بزرگ اقتصادی پمپاژ رود سمه که به منظور تامین آب کشاورزی هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های حومه غربی پیش بینی شده است تصریح کرد: تمهیدات لازم برای تخصیص بودجه جهت راه اندازی این طرح اندیشیده شده است و با راه اندازی و استفاده از این پمپاژ زمینه اشتغال مردم منطقه و جلوگیری از کوچ روستائیان به شهر‌ها و استان‌های همجوار فراهم می‌شود.
وی همچنین در بازدید از پل تنگ چویل گفت: هم اکنون عملیات تعریض و بازگشایی ونیز اصلاح نقاط حادثه خیز از پل بریم در شهرستان باشت آغاز شده است و درآینده نزدیک امتداد این مسیر در محور تنگ چویل اصلاح و تکمیل خواهد شد.
شاهینی در بازدید میدانی از چند طرح بهداشتی در دیشموک اضافه کرد: تمهیدات لازم برای تجهیز بخش‌های تریاژ و سی پی آر و همچنین تامین یک دستگاه آمبولانس برای مرکز بهداشتی و درمانی این شهر نیز فراهم شده است.
در این بازدید مدیران کل جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، راهداری، فرماندار کهکیلویه و جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان حضور داشتند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین