تاریخ انتشار:۱۱:۵۰ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: سه هزار و 605ورزشکار سازمان یافته در شهرستان به فعالیت ورزشی مشغول هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رحمان اندیک امروز در دیدار با امام جمعه گفت: 60 هئیت ورزشی در 50 باشگاه ورزشی و 49 سالن و مجموعه ورزشی در شهرستان کهگیلویه فعالیت دارند.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از راه‌اندازی 16 خانه ورزش روستایی در شهرستان خبر داد و افزود: سه هزار و 605 نفر ورزشکار سازمان یافته شده‌اند که از این تعداد 2هزار و 604نفر خانم و مابقی آقا هستند.

اندیک گفت: در باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی از قبیل هندبال، فوتبال، کشتی، ورزش‌های رزمی و همگانی علاوه بر اینکه در استان برتر هستیم در کشور نیز سرآمد هستیم.

وی، دهدشت را قطب هندبال کشور دانست و افزود: در رشته کشتی جایگاه اول در استان را داریم.

اندیک با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در عرصه کشتی گفت: صاحب مقام کشوری در کشتی فرهنگی هستیم.

وی همچنین از کسب رتبه‌های برتر هیئت همگانی در کشور خبر داد و گفت: جام محلات بیشترین تعداد تیم در استان را ثبت کردیم.

اندیک با بیان اینکه جامعه ورزش به حمایت بیشتری نیازمند است، ادامه داد: برای پیشرفت ورزش شهرستان نیازمند همراهی ائمه جمعه و همه مسئولین هستیم.

اندیک گفت: جامعه ورزش در کل کشور نیاز به اخلاق اسلامی روح پهلوانی و جوانمردی است که مبلغان دینی در این امر نیازمند یاری آنها هستیم.

وی اضافه کرد: قهرمانان که در این کشور هستند الگویی برای جوانان هستند و تجلیل از آن‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم، در ورزش قهرمانی برنامه‌هایی داریم که امیدواریم بتونیم جایگاه ورزش شهرستان را در کشور ارتقا دهیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین