تاریخ انتشار:۱۰:۵۲ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه از نبود امکانات و اماکن ورزشی برای شهری با جمعیت بیش از ۷۰ هزار نفر انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یک شهر و یک چمن مصنوعی!/امکانات ورزشی کهگیلویه کافی نیست

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در دیدار رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان کهگیلویه اظهار کرد: هر گونه هزینه در حوزه ورزش، سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به آثار اجتماعی ورزش در جامعه گفت: ورزش سلامتی، نشاط فرهنگی و اجتماعی، خلاقیت و پیروزی در جامعه را همراه دارد.

رئیس شورای فرهنگی کهگیلویه گفت: ورزش ترویج روح فرهنگ، اخلاق معنویت در جامعه است و مراقب باشیم که ضد ارزش‌ها در ورزش تبدیل به فرهنگ نشود.

وی اضافه کرد: لذا اگه ما در فرهنگ ورزشی سرمایه گذاری کنیم نیاز به سرمایه گذاری برای جلوگیری از آسیب, های اجتماعی نداریم و با این کار عملا منجر به تعطیلی کمپ‌های ترک اعتیاد می‌شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: اماکن ورزشی ما باید به افرادی واگذار شوند که ریشه در فرهنگ ورزشی دارند؛ بنابراین توجه به مسائل دینی و فرهنگی به ورزشکار کمک مضاعف می‌کند.

وی در ادامه تکریم پیشکسوتان و ورزشکاران موفق را امری مهم دانست و بیان کرد: پیشکسوتان سرمایه‌های ورزش هستند و نباید مورد بی لطفی قرار بگیرند.

وحدانی‌فر زیر ساخت‌های ورزشی شهرستان را نامطلوب توصیف کرد و ادامه داد: با توجه به آب و هوای شهرستان ورزش ما می‌توانیم میزبان برگزاری چند رشته ورزشی باشیم.

امام جمعه کهگیلویه با تأکید بر ضرورت تأمین زیر ساخت‌ها و امکانات، افزود: برای شهری با 70 هزار جمعیت داشتن یک چمن مصنوعی اصلا کافی نیست.

وی به سرپرست ورزش و جوانان توصیه کرد که در امور ورزشی از پیشکسوتان و متخصصان این حرفه مشورت بگیرند چون با گرفتن مشورت کسی ناامید نشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین