کد خبر: ۲۱۸۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۳۱ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا گزارش می دهد
عصر دنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و کاهش سن بازنشستگی برای بانوان در دستور کار جدی این وزارتخانه و دولت سیزدهم است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد که روزه گذشته به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود خبرهای امیدبخشی از تبدیل وضعیت شمار زیادی از ایثارگران تا پیشرفت خوب طرح های نهضت ملی مسکن داشت.

تلاش برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی،ارائه خدمات مساوی برای نیروهای مختلف از طرحی،شرکتی،کارمعین و رسمی،تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در وزارت راه و شهرسازی از مهمترین خبرهای معاون وزیر راه و شهرسازی برای بود.

دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با کارکنان وزارت راه و شهرسازی در کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از ۲ خانواده شهید و یک جانباز از برنامه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در یاسوج بود.

در دست اجرا بودن ۱۴ هزار نهضت ملی مسکن با پیشرفت خوب

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه این سفر در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار ایرنا با یادآوری اینکه نهضت ملی مسکن مهمترین راهبرد دولت سیزدهم در این وزارتخانه است از در دست ساخت بودن ۱۴هزار واحد مسکونی با بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سراسر کشور خبر داد.

محمدعلی زهره ای افزود: این واحدهای مسکونی با استفاده از زمین و تسهیلات بانکی به منظور خانه دار شدن اقشار کم درآمد پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: این طرح استان های مختلف را به کارگاه خانه سازی تبدیل کرده که ۷۰ هزار مورد از این تعداد در استان محروم سیستان و بلوچستان در دست اقدام است.

زهره ای اذعان کرد: که کمبود زمین از موانع مهم تحقق خانه دار کردن همه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن است که امید داریم با پیگیری های مسوولان محلی و ملی این مشکلات مرتفع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ابراز کرد: در دست اجرا بودن ۲ طرح راهسازی بین المللی برای دسترسی به کشورهای همسایه شمالی با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری از برنامه های دولت برای توسعه راه های ارتباطی است.

نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه سفر معاون وزیر راه به یاسوج به خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۴۰درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج است گفت: کمبود زمین مهمترین مانع این طرح است.

محمد راستا افزود: تاکنون ۲ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج پیش بینی شده که ۶۵۰ واحد خانه در این زمین ها در حال ساخت است.

وی عنوان کرد: همچنین از توافق اولیه برای خرید ۶۰ هکتار زمین دیگر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی تصریح کرد: زمین برای خرید در شهر یاسوج وجود دارد اما اعتبار مورد نیاز آن تامین نشده است.

راستا تاکید کرد: تاکنون ۵۴۰ خانواده از مزایای مسکن طرح جوانی جمعیت بهره مند شده اند و تحقق درخواست سه هزار خانواده دیگر برای بهره مندی از این طرح در دست اقدام است.

تبدیل وضعیت ایثارگران

معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از در حاشیه بازدید از جانباز قطع عضو الله بخش سلیمانی تاکید کرد: در پنج ماه گذشته تاکنون تبدیل وضعیت ۲ هزار و ۲۰۰نفر از اعضای خانواده شاهد و ایثارگر کشور انجام شده است.

زهره ای تاکید کرد که احکام این اعضای خانواده های ایثارگر در دست انجام است و تا ۲ ماه آینده انجام می شود.

خبرهای خوب معاون وزیر برای نیروهای شاغل در وزارت راه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و کاهش سن بازنشستگی برای بانوان در دستور کار جدی این وزارتخانه و دولت سیزدهم است.

زهره ای بدون اشاره به شمار نیروهای شرکتی شاغل در این وزارتخانه گفت: رسالت و کارکردهای وزارت راه و شهرسازی متنوع ، تخصصی و فنی در بخش های مختلف است.

وی با یادآوری اینکه با پیش بینی طرح های سنگینی همچون نهضت ملی مسکن و حمل و نقل در حوزه های ریلی،هوایی و جاده ای وظیفه کارکنان را سنگین تر شده است، اضافه کرد: بهبود فضای کار به ویژه زنگ ورزش برای شاداب سازی کارکنان وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: اعطای تسهیلات بانکی، مسکن, تجلیل از کارکنان نمونه، زنگ ورزش،تجلیل از بازنشستگان، تعمیر و تجهیز مهمانسراها و پرداخت فوق العاده از دیگر برنامه های دولت سیزدهم برای رفاه کارکنان وزارت راه و شهرسازی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰هزار نفر نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور مشغول به کار هستند تاکید کرد که این خدمات شامل همه نیروها حتی کارکنان شرکتی می شود.

زهره ای تصریح کرد: بخشی از کارکنان وزارت راه و شهرسازی که شامل ۱۶سازمان می شود وام بانکی دریافت کرده اند و بقیه در هم در نوبت دریافت وام هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی

وزارت راه و شهرسازی با یادآوری اینکه برخی مهمانسراها در شأن کارکنان نیستند عنوان کرد:تعمیر و تجهیز همه مهمانسراهای سراسر کشور موضوع مهم دیگری است که به شکل جدی در دست انجام است.

وی در مورد طرح تجلیل از کارکنان نمونه عنوان کرد که براساس این طرح و ارایه رزومه در هر استان کشور پنج نفر انتخاب و در آیینی که بهمن ماه امسال برگزار می شود از آنان تجلیل خواهد شد.

وی اصلاح حکم های فوق العاده کارکنان وزارت راه و شهرسازی کارکنان ۳۵درصد به ۵۰درصد از دیگر برنامه های دولت سیزدهم به منظور جلب رضایت کارکنان وزارت راه و شهرسازی ذکر کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
بنده خدا !! حرفی از وام مسکن روستایی بزن ، صدها خونه ساخته شده و در شرف مراحل پایانی و حتی بخشهای زیادیش تمام شده و هنوز خبری از وام ساخت مسکن روستایی نیست
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اگر تونستین دو سه تا از این ده بندی که فرمودین را عملی کنید، تندیستون رو جلوی اداره کل میذاریم.
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
شما فقط نیروی روشنفکر جذب کنید
تیمور
|
France
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
شاید هم خدا دروغ گویان را دوست دارد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین